Skip to main content

Beste kpn 

 

Ik wil graag mijn internet snelheid verhogen. 

Nu is er het volgende aan de hand .

In april is er bij mij glasvezel aangelegd , toen ik erna mijn abonnement wou wijzigen kreeg ik de melding 

"Uw abonnement kan tijdelijk niet gewijzigd worden "

Dit staat er nu al 3 maanden . Na meerdere malen contact te hebben gehad met kpn die mij vertelden dat hun ook niks kunnen veranderen en dat het doorgegeven is aan de technische dienst kan ik nu nog steeds niks veranderen in mijn app.

Dus nu hier maar is proberen of iemand kan helpen 

Is er misschien iemand die dit ook gehad heeft en weten jullie hoe dit opgelost kan worden . 

Dank is alvast groot 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

@P van Z Welk abonnement heeft u en welk abonnement wilt u ?


Dat maakt op dit moment niks uit aangezien er niks veranderd kan worden . Niet door kpn en niet door mij . Eerst moet het probleem verholpen worden . 

Kan dus helemaal niks wijzigen in mijn thuis abonnement. 


Maar voor de goede orde . Ik heb kpn hussel 100 mb 

Ik wil naar 200 mb glasvezel 1 stap hoger .


 


@P van Z  Als u uw producten eens ontkoppelt in "mijn kpn" en vervolgens weer koppelt, lukt het dan wel ?


Hans dit bied geen soelaas . Blijf dezelfde melding krijgen


Ik verwacht dat er ergens nog een order open staat, als je je profiel invult met uw gegevenskunnen moderators op dit forum mee kijken met u met wat er mis gaat. 


Mijn profiel is ingevuld als het goed is . Zal even kijken


Up to date mijn profiel . Alvast bedankt weer allemaal


Hoi @P van Z! Goed dat je hier aan de belt trekt. 3 maanden is wel echt té lang voor het niet kunnen wijzigen van je abonnement nadat je bent overgegaan op glasvezel. Ik heb dankzij je gegevens meteen mee kunnen kijken (dank @Ik_Hussel voor het uitvragen). Je abonnement is inderdaad niet aanpasbaar op dit moment, ook niet voor ons. De order van 24-4 staat nog open. Ik heb een ticket aangemaakt met het verzoek dit ticket z.s.m. te sluiten. Ik koppel dit intern ook even terug, want mijn collega heeft dit bijna 2 maand gegeven intern doorgegeven. Hier is nog geen terugkoppeling op gekomen. 
Zodra ik een reactie heb op het verloop van de ticket, laat ik het hier aan je weten! Je hoort nog van me :blush: