Skip to main content

Na de update van mij Modem (V8) had ik wat problemen .

AdviesĀ  Klanten service ( na 3 uur bellen) modem omruillen opgehaald in zwolle ( 40km)

Aan gesloten daarna geen tV meer fout code 301

Wee bellen mat klanten service ander modem V10 opgehaa;d in Lelystad ( 15KM)

dee aangesloten probleem het zelfde fout code 301 (bel tijd 1 uur)

Na dieverse mensen aan de telefoon gehad conclusie er komt van daag monteur langs ( u wordt door monteur gebelt hoelaat)

Na 3 uur weer kontact met klanten service 0800 402 monteur is al 8 min onder weg naar u.

Na 1,5 uur gebelt waar blijft monteur om het verhaal wat in tekorten montuer komt niet

opeens is het bekent dat de intergratie van telfort systeem problemen geeft oplosssing komt om +/_ over 5 dagen

Ook nog geprobeert om mijn oude V8 modem welke niet geundate was terug te krijgen maar helaas KPN XL winkel in niet via telefoon te bereiken ook niet door de klantenservice ( denk dat ze met rook signalen communiceren.

Wat ik nu verder moet doen weet ik niet ik denk dat ik gedwongen wordt andere provider te zoeken Helaas

Dit is niet mijn voorkeur,

Groet Bert vogelaar

Ā 

*Admin: e-mailadres verwijderd ivm privacy

Ā 

Dag @Bvogelaar! Welkom op het KPN Forum en bedankt voor je verhaal. Zo te lezen is jouw probleem wel wat complexer dan het in eerste instantie lijkt. Begrijp ik goed dat je alleen problemen hebt met de tv-ontvanger? Internet en eventueel vaste telefonie werken wel naar behoren?Ā 

Ik weet zo 1..2..3.. niet waar je 5 dagen op moet wachten, maar dat zoek ik graag voor je uit.Ā Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende.Ā 

Hoor graag!