Skip to main content

Afgelopen vrijdag ben ik erachter gekomen dat ik geen internet meer heb.

De klantenservice zegt dat er een firmware upgrade voor de migratie van Telfort naar KPN mis is gegaan , want het blauwe lampje op mijn v8 modem brandde continue blauw.

Zaterdag heb ik een nieuw KPN  box 12 modem opgehaald, aangesloten en ik heb nog steeds geen internet.

De klantenservice raadt mij aan om het probleem hier aan te melden.

De VDSL is gewoon up and running. Ik heb zelfs een extern ip adres gekregen.

Doe ik een traceroute naar 8.8.8.8 dan stopt hij na het kpn ip adres .

Ik kan jullie ipadres  dus wel pingen, aan de wijkcentrale ligt het dus niet, want ik kom in al in jullie infrastructuur.

Kan iemand mij vertellen wat er in vredesnaam aan het hand is binnen jullie infrastructuur? Zit ik in het verkeerde VLAN of iets dergelijks?

Graag zo snel mogelijk oplossen, maandag werk ik weer vanuit huis!

 

Niet handig je klantnummer hier openbaar in een reactie te zetten.
Je hebt nog pakweg 40 minuten om je reactie aan te passen. Daarna is het definitief.
(Onder rechts bij de drie stipjes  →  bewerk).

Vul dat in bij de afgeschermde velden van je profielgegevens + postcode / nr.


Is bij deze aangepast, ik kon nergens mijn klantnummer vinden in mijn profiel.

Het lukt mij zelfs niet om een product te koppelen aan mijn kpn id, dan krijg ik een oranje balk te zien zonder inhoud.


En als je eens de Experia Box reset??


Heb ik al gedaan uiteraard, geeft geen resultaat. Volgens mij is het gewoon iets administratiefs, ze hebben waarschijnlijk mijn telfort account nog niet gemigreerd naar kpn.

Waarschijnlijk kan de back office dat regelen, maar geen idee hoe ik met hen in contact kan komen.


Hi Trackballpower, welkom hier. 

Het verbaast mij ook dat de klantenservice jou naar het forum verwijst. Ik kijk echter graag mee. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Thanks Alex, is bij deze helemaal bijgewerkt.


Ik heb hetzelfde probleem, hoor het graag als er een oplossing is gevonden


Dankjewel Ruud. Dit lijkt inderdaad veel op het andere topic. Ook voor jou is dit naar de Backoffice doorgezet met een toevoeging van mij dat het eventueel gerelateerd kan zijn. Het vriendelijke verzoek is om dit even af te wachten, meer kan ik namelijk op dit moment niet doen. Ontzettend sorry voor het ongemak. 


@Alex_P Zou je dat voor mijn topic ook kunnen doen?

 


Ja, het verzoek aan jou is om het ook eerst met de nieuwe modem te proberen. 


Dankjewel Ruud. Dit lijkt inderdaad veel op het andere topic. Ook voor jou is dit naar de Backoffice doorgezet met een toevoeging van mij dat het eventueel gerelateerd kan zijn. Het vriendelijke verzoek is om dit even af te wachten, meer kan ik namelijk op dit moment niet doen. Ontzettend sorry voor het ongemak. 

Thanks Alex, heb jij een idee hoe backoffice met mij contact zal opennemen?


Dit zal telefonisch gebeuren. Geen dank, ik hoop dat je morgen snel iets hoort.