Op 21 Oktober een Abbonoment voor internet en televisie afgesloten in de winkel in Haarlem. Het zou in eerste instantie pas aangesloten worden op het netwerk op 5 november, echter was dit naar voren te halen als we zelf Ziggo op zouden zeggen. De datum kon toen op 23 Oktober worden gezet.
Â
Thuis gekomen meteen Ziggo opgezegd. Toen de mailtjes van KPN bekeken en nogmaals de aansluit datum aangepast want die stond volgens de mail weer op 5 November. Even moeten wachten en toen bevesteging gekregen dat deze datum naar de 23ste is veranderd.
Vandaag alle apparatuur aangesloten en tot mijn verbazing werkt het dus niet. 1.5 uur met "klantenservice" gebeld en met het "KPN Netwerk". Beide wijzen ze naar elkaar, waar ik dus van het kastje naar de muur wordt gestuurt. Dan wordt er gezegt door de ene medewerker ja komt door Ziggo, waarop de andere medewerker zegt Ziggo heeft er niets mee temaken. Ze wijzen naar de winkel waar het abbonoment is afgesloten, omdat dit uberhaubt nooit zo snel aangesloten kan worden. Een monteur al langs willen sturen, terwijl de apparatuur dus gewoon werkt. Om tot de conclusie te komen dat niemand weet waarom dit zo gaat. En dat ik waarschijnlijk pas de 5de aangesloten ga worden
Klantenservice medewerker zou alles er aan gaan doen achter de schermen om het toch z.s.m. aan te sluiten maar kon hier geen garantie voor geven.
Ik heb toch echt tot 2 maal toe vandaag aangegeven en afgesproken om vandaag aangesloten te worden en het contract in zou gaan. Dit in de winkel, en via een geautomatiseerd systeem via de mail.
Ik sta echt met een bek vol tanden en ben eigenlijk alweer in staat om langs de winkel te gaan en het hele zaakje bij de beste medewerker te deponeren.
Â
Wat een aanfluiting.
Â
Edit: Iemand heeft Topic titel verandert van "Aansluit datum" naar "Mijn abonnement zou vandaag ingaan maar werkt nog niet"