Skip to main content

Dag iedereen. Allereerst wil ik zeggen dat ik nieuw ben en dit is mijn eerste post in deze vorm. Onlangs had ik een probleem met mijn computer. Mijn computer wordt trager als ik op mijn computer op internet probeer te surfen. Ik gebruik momenteel de Firefox-browser. Maar ik denk niet dat het een reden is. Hoewel ik in deze kwestie onervaren ben. Jongens, kunnen jullie me hiermee helpen? Of als het probleem afkomstig is van internet of van het bedrijf, wat moet ik dan nu doen?

Hoi @william_gra, een trage computer kan vele oorzaken hebben.

  • Welke Windows staat er op en is deze up-to-date.
  • Welke antivirus gebruik je?
  • Is de pc bekabeld aangesloten of via wifi?
  • Hoe oud is de computer?

Een heleboel vragen omdat een trage pc dus vele oorzaken kan hebben.

Voor nu download het programma Malwarebytes en laat deze scannen; Malwarebytes

 


Bedankt voor je reactie. Je hebt gelijk. Maar een vriend zei me dat ik de browser moest veranderen. Ik wist niet dat internetbrowsers computers konden vertragen. Dus de suggestie van mijn vriend en dit artikel hebben me veel geholpen. Ik weet dat de Opera-browser in dit opzicht erg handig is. Maar de Firefox-browser is mijn favoriet


Internet browsers vertragen de computer niet dusdanig, tenzij je de nog oude internet explorer gebruikt of allerlei plug-ins/extensies. 

Ik gebruik, Firefox, Edge en Chrome en geen van allen vertragen mijn computer. Maar fijn dat het is opgelost. 
Â