Skip to main content

Ik heb allang geleden een kpn glasvezel abonnement besteld. Ik wacht al voor 4 maanden om over te stapen naar kpn. Ik ben helemaal niet tevreden met deze service. Ik heb kpn klantenservice al paar keren gebeld en kpn medewerkers hebben me beloofd om met installatie te beginnen op 18 van de februari. Dat gebeurde niet en vandaag heb ik kpn app gecheckt en zag dat aansluit datum tot 20 van de mei vertraagd is. Ik heb geen informatie gekregen van kpn over deze vertraging en het werd gebeurt zonder mijn toestemming. Ik hoop dat ik zo snel mogelijk naar kpn overstapt.

Vrijwel zeker is de glasvezelaansluiting nig niet opgeleverd door de netwerkbeheerder.  Heb je al op de site van de netwerkbeheerder gekeken? Dat is een andere partij. Kijk op kpnnetwerk.nl  wat is de uitslag van de postcodecheck?


Vrijwel zeker is de glasvezelaansluiting nig niet opgeleverd door de netwerkbeheerder.  Heb je al op de site van de netwerkbeheerder gekeken? Dat is een andere partij. Kijk op kpnnetwerk.nl  wat is de uitslag van de postcodecheck?

Hoi Joep, ik heb postcode check al gedaan en mijn woonadres heeft glasvezel aansluiting.


Heb je op die site gekeken of het ook echt opgeleverd is? Dat jij een aansluiting in huis hebt zegt nog niet veel want er is ook nog de kpn kant. Dus ik ben benieuwd wat kpnnetwerk.nl zegt. Als daar staat dat glasvezel beschikbaar is dan je profiel invullen.  Dan kan de moderater voor je kijken. 


Hallo @Jekrasist, welkom op het KPN Forum!

Wat jammer dat de installatie van glasvezel zolang op zich laat wachten. Ik snap heel goed dat je graag eerder aangesloten wordt dan 20 mei. Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag wat ik hierin voor je kan betekenen.

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?


Goedemiddag Denise, ik heb mijn profiel informatie aangepast.


Wat grappig! Hier exact hetzelfde probleem. Al zo vaak gebeld inmiddels al maanden verder. Iedereen heeft hier al glasvezel. 

 

Er werd zojuist gezegd, voor 1 klant gaan we geen druk zetten :astonished:  en u kunt toch niet opzeggen want KPN houdt u gewoon aan uw contract. 

Wij worden hier echt knettergek van en gaan zeker kijken hoe wij het abonnement eerder kunnen opzeggen.

 

 Hopelijk wordt u wel geholpen. Succes


@Jekrasist Ik zie dat de leverdatum inderdaad opnieuw is uitgesteld naar 20 mei. Dat duurt nog wel erg lang. Ik ga daarom overleggen wat wij hierin voor jou kunnen betekenen. Ik weet alleen niet of me dat vandaag nog lukt, omdat het inmiddels al 4 uur is geweest. Ik kom er daarom morgen op terug.

Wel heb ik nog een vraag voor jou: Heb jij al een glasvezelaansluiting in jouw woning?


@Jekrasist Ik zie dat de leverdatum inderdaad opnieuw is uitgesteld naar 20 mei. Dat duurt nog wel erg lang. Ik ga daarom overleggen wat wij hierin voor jou kunnen betekenen. Ik weet alleen niet of me dat vandaag nog lukt, omdat het inmiddels al 4 uur is geweest. Ik kom er daarom morgen op terug.

Wel heb ik nog een vraag voor jou: Heb jij al een glasvezelaansluiting in jouw woning?

Ik heb nog nooit een glasvezel internetdienst gehad, maar mijn woning is wel beschikbaar voor glasvezel.


@Jekrasist Ik zie dat de leverdatum inderdaad opnieuw is uitgesteld naar 20 mei. Dat duurt nog wel erg lang. Ik ga daarom overleggen wat wij hierin voor jou kunnen betekenen. Ik weet alleen niet of me dat vandaag nog lukt, omdat het inmiddels al 4 uur is geweest. Ik kom er daarom morgen op terug.

Wel heb ik nog een vraag voor jou: Heb jij al een glasvezelaansluiting in jouw woning?

Ik heb nog nooit een glasvezel internetdienst gehad, maar mijn woning is wel beschikbaar voor glasvezel.

Laat ik het anders zeggen: Hangt er een glasvezelkastje in jouw woning?


Ik heb al een tijdje niets meer van je gehoord. Ik vertrouw erop dat je mijn hulp niet meer nodig hebt.