Skip to main content

het begint nu een aardige klere boel te worden . mijn internet die gewoon plots vast zit . dat die de loopsnelheid niet heeft . ben bij de computerzaak geweest . die vermeld mij dat het niet aan mijn computer licht .laat het zien . enkel aan de kpn verbinding . waar je . als je iets wil zoeken doen . je al moet weten waar je mag zoeken . iets mag doen . en daarna als je geen slag verde komt . iets leest u komt niet verder . of heeft dit geholpen .ik betaal voor internet . maar beetje jammer dat ik op veel dingen niet kan komen . of kan zien . omdat de loopsnelheid die ik moed hebben . zeker niet gehaald word .en denk mm ga er even achteraan . en het is net zo gemaakt . dat ik denk van .een paar jaar geleden werd je geholpen . en nu doen we alles via een ding dat ik niet eens meer persoonlijk vind 

mij is ook net verteld dat ze niet eens 10 kunnen leveren . dat verklaart dat alles soms vast en zeker stilstaat .men zegt gewoon stap maar naar jaren van gewoon betalen maar over .daarbij was er iemand wel zo vriendelijk om gewoon de telefoon neer te leggen . je weet wel plots hoor je een vrachtwagen achteruit rijden .best jammer dat mijn fb niet eens op een normale manier kan gebruiken .maar als je er wel voor betaald . en jullie leveren niet als kpn .maar wel klanten willen werven voor de helft van het geld . als dat je als vast iemand dus betaald ..en oja heb mijn modem al eens gedaan . en de eerst modems gingen niet heel erg lang mee . enkel ws dat volgens vandaag dat niet de oplossing . ik moest maar overstappen .en dan maar meer betalen . maar dat betalen . waarom worden er plots dingen veranderd . in een bestaand afbomend en plots niet anders als vast slaan van beelden . of is dit de manier ieder naar het glas te krijgen die hier in dit deel van hun niet eens is  

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst


mij is ook net verteld dat ze niet eens 10 kunnen leveren . dat verklaart dat alles soms vast en zeker stilstaat .men zegt gewoon stap maar naar jaren van gewoon betalen maar over .daarbij was er iemand wel zo vriendelijk om gewoon de telefoon neer te leggen . je weet wel plots hoor je een vrachtwagen achteruit rijden .best jammer dat mijn fb niet eens op een normale manier kan gebruiken .maar als je er wel voor betaald . en jullie leveren niet als kpn .maar wel klanten willen werven voor de helft van het geld . als dat je als vast iemand dus betaald ..en oja heb mijn modem al eens gedaan . en de eerst modems gingen niet heel erg lang mee . enkel ws dat volgens vandaag dat niet de oplossing . ik moest maar overstappen .en dan maar meer betalen . maar dat betalen . waarom worden er plots dingen veranderd . in een bestaand afbomend en plots niet anders als vast slaan van beelden . of is dit de manier ieder naar het glas te krijgen die hier in dit deel van hun niet eens is  

 

@Petro van Ravesteijn misschien kan je gewoon op een heldere manier vertellen wat er aan de hand is. Dit verhaal snapt niemand.


Ik begrijp niet erg veel van uw bericht. Begrijp ik het goed dat uw internet verbinding te langzaam is?

Wat voor verbinding hebt u? Glasvezel, koper (telefoonlijn), 4G?

Met welke apparatuur merkt u die langzame snelheid? Wat voor abonnement hebt u?

Welke snelheid meet u hier: https://kpn-itns.speedtestcustom.com als u op “Go” klikt?

En een tekst wordt echt heel veel beter leesbaar als u een zin begint met een hoofdletter. En niet alles achter elkaar schrijft.


toen was de oude ronde isra naar de klote .zat een ronde op . de man zij toen . na dat ik ook storingen had . ja dit gaat dus zo niet juist werken ..heb het ding net bekeken wat hij er op had gezet . en ja een zwarte huls . die je dicht kunt drukken en 2 draden er in aangesloten .of wel kan ik er weer van uitgaan dat dit weer eens op is 


En heb je al een snelheidstest gedaan, zoals gevraagd werd?


ja zit et boven de 8.4 

 


Boven de 8.4 mbit? Wat is de exacte snelheid?


net tegen de 8.5 maar hij zakte laatste stukje weer weg .de man heeft jaren geleden de oude ronde dop vervangen voor een zwarte behuizing ,en van af dat stuk zal die wel weer stuk zijn ..enkel had ik gisteren de kpn aan de telefoon . en die zijden word niet beter ..ik denk dan . dat je beter niet kan bellen . maar even moed wachten dat er een winkel weer open is 

 


Welke ronde dop? Kan je een foto maken?


na weet je de oude isra punt .daar zat een grijze op . die had de man eens vervangen door een zwarte  doorvoer .met spul er in . en een plaatje kan ik wel willen maken . maar ik heb niet een telefoon waar ik dat mee kan doen 


Wie bedoel je met ‘de man’? Is dat een monteur?
Als je een foto kan maken zou dat fijn zijn. Dan kunnen we met anderen meekijken naar de situatie.


ja de monteur . 

nu was ik aan het zoeken . 

en bij een vraag kon ik hem hier stellen .

is beter denk ik .

immers als ik bel . word of de haak er neer gegooid 

of men roept . stap maar over . 

nu was ik bij een winkel . 

en die vertelde mij dat mijn huidige net werk versterkt kan worden met een 4 g kastje .

winkel was daar net open . kon mij wel een kastje laten zien .

enkel vertelde de meneer mij dat ik zelf kon informeren bij mijn aanbieder . 

dus bij deze hoe werkt dat . en vooral wat kost dat .

immers betaal ik nu voor iets dat enkel maar minder aan het worden is . 

 

door dat ik de kabel los heb gehad . heb ik nu 2,3 meer gekregen 

vroeger liep je hier voor naar een winkel . 

en dat was wel veel handiger .

enkel mag ik 19 km heen en daarna weer naar huis 


Kijk eens hier: https://www.kpn.com/internet/speedtest.htm
En dan niet naar de Speedtest, maar naar de postcode-zoeker onderaan.
Wat is de snelheid die je volgens hun kan halen?

Deze mag je ook proberen:
https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/


speed was 8,5 dou uo was 2.4 ..ik heb nu 10.7 dou . up 2.5  dus die had ik al iets beter 


op de postcode zal er max 13 binnen komen 

en geeft aan buiten gebied ..dat klopt . en snelle internet mogelijk 


mm is ook zo


@Petro van Ravesteijn 

je mag je adres niet online zetten, iedereen kan het zo lezen zet het adres in je profiel 


Hi @Petro van Ravesteijn, welkom hier. 

Als ik het goed lees wordt er op jouw adres aangegeven dat je sneller internet kunt krijgen in het buitengebied. Ben je wél klant bij KPN? Dan kun je dit in Mijn KPN aanzetten. Lukt het zo?