Skip to main content

We zijn van Telfor overgezet naar KPN en we halen max. 26 mbps terwijl ons abonnement 50mbps zou moeten halen.
Experiabox V8 is al geüpdatet en meerdere malen gereset, maar zonder resultaat.

@BerryB Die snelheid meet uw bekabeld of via Wifi ? Wat geeft deze website https://tele2-fpi-info.fourstack.nl aan maximaalhaalbare snelheden aan, als u daar uw adresgegevens invult ?


Ah, max 30mbps :-(

 


@BerryB Als bonded koper (pairbonding) niet op uw adres mogelijk is (?) zal het daar bij blijven…...:wink:


Dat scheelt 40% . 
Krijg ik nu ook een korting op mijn factuur van 40% aangezien ik voor 50mbps betaal?

 


@BerryB :joy: Van mij persoonlijk zou je die krijgen, maar ik werk dan ook niet bij KPN.:wink: Het abonnement van 50 Mbps is het standaard abonnement. Bij bijv. Youfone is een abonnement tot 30 Mbps af te sluiten.


Hoi @BerryB, nog van harte welkom op ons forum! Er zijn hier verschillende behulpzame en kundige forumbezoekers aanwezig, zoals Hans die jou hier in je topic al verder geholpen heeft. Ik lees dat je er zodoende achter gekomen bent dat er maximaal 30 Mb haalbaar is op jouw adres, dat is jammer. Zijn er geen alternatieven/verbeteringen beschikbaar (denk aan bijvoorbeeld glasvezel)? Als die er zijn, zijn ze ook zichtbaar op de Fourstack pagina die je bekeken hebt. Ook onze eigen postcodecheck geeft daarnaast een indicatie van de mogelijkheden op je adres. 


Dat scheelt 40% . 
Krijg ik nu ook een korting op mijn factuur van 40% aangezien ik voor 50mbps betaal?

 

 


Kijk even in de bevestiging en je contract, er staat een klein rottig woordje tussen, TOT 50 Mbps en niet 50 Mbps, dus je zal geen korting krijgen jammer genoeg.😭