Skip to main content

Twee weken terug kreeg ik ineens de melding dat ik geen netwerkverbinding had.  Na het opzoeken van mijn contract bleek dat deze nu volgende week pas afloopt. Ik heb hier nooit een berichtje van gehad.
Dus ik probeer in te loggen op MijnKPN en het te wijzigen. Mijn overzicht scherm wil totaal niet laden en blijft op rekeningen van 2019 hangen. Maar goed, ik heb af en toe slechte verbinding op de laptop, waarop ik de app van MijnKPN download op mijn telefoon (die na een keer opnieuw opstarten ineens wel weer netwerkverbinding heeft). Maar ook daar hetzelfde probleem. Niks wil goed laden.
Mijn man heeft nog een keer gebeld, omdat ik aan het werk was. Hij moet de vraag maar via het forum stellen waarop hij als antwoord krijgt dat ik 0800-0402 moet bellen.
Intussen geprobeerd om via de app dan mijn abonnement alvast te verlengen. Maar daar staan mijn oude gegevens nog in, die ik niet kan wijzigen omdat de site dus niet wil laden. 
Dus meerdere keren de 0800-0402 gebeld… krijg ik telkens zo'n dom bandje aan de lijn met de vraag wat mijn vraag is. Het antwoord blijft steeds, je raad het misschien al: LOG IN OP MIJNKPN om je gegevens te veranderen! Ja, dat gaat dus niet lukken als zo'n site totaal niet wil laden.

 

Hoe kan ik dit oplossen? Of Hoe krijg ik een persoon aan de lijn ipv een bandje?
Mijn abonnement lijkt dus af te lopen én ik kan mijn gegevens niet wijzigen. Dit is verschrikkelijk frustrerend, want ik wil nu wel een keer geholpen worden door een persoon en niet door een bandje of een website wat niet laadt.

Een abonnement loopt nooit af maar wordt maandelijks opzegbaar dus dat gaat goed. Maar heb je bekabeld problemen of wifi?


Bedankt voor de reactie!

Ik heb zowel problemen op de app als op de laptop en computer. De laptop en mobiel via wifi en de computer via bedrading. Mijn overzicht wil niet verder laden dan een paar rekeningen van 2019 aan de rechterkant, links laad helemaal niet. Het ligt niet aan onze verbinding, omdat ik verder gewoon kan internetten. 

Goed om te horen dat ik geen problemen moet hebben met mijn abonnement. Heeft dat nog gevolgen voor wat ik maandelijks kwijt ben of blijft dat wel hetzelfde?

En dan rest mij wel de vraag waarom 3 weken voor het einde van mijn contract ik ineens geen netwerkverbinding had. Ik kon niks meer met mijn mobiel. 

 


Zo lang u niets doet blijft het qua abonnement alles zoals het is. Wat mijnkpn betreft heb ik geen idee waar het mis gaat. Ik heb via de kpn site zelf net even ingelogd en dat gaat prima. Maar als ik het goed begrijp werkt de bekabelde pc verder goed en heeft u een snelheid die bij uw abonnement hoort. Is het alleen met uw mobiele telefoon dat u problemen heeft met wifi of geldt dat voor meerdere apparaten?


Normaal heb ik totaal geen problemen met mijn verbinding met mijn mobiel. Ik ondervind het probleem zowel met de app als de website als ik via de mobiel inlog. Mijn laptop is wel wat verouderd en heeft moeite met laden, dus daarvan kan ik niet zeggen dat het aan de site ligt. Maar de computer heeft ook problemen met het laden van de site, en ook die heeft altijd een hele goede verbinding met de snelheid die erbij hoort.

 

Ik ben in ieder geval al wel blij dat mijn abonnement gewoon automatisch door gaat totdat ik hem zelf opzeg.