Skip to main content

Goedemorgen 

ik heb box 12 laatste versie update SGEJ10000448 er op staan mijn modem is niet stabiel zo paar dagen wel en zo weer uitval netwerk wat mijn opvalt altijd vaste tijde klokslag 0.00

ik hoop iets van jullie te horen of is er al iets bekend wanneer update komt deze problemen wel weg zijn  

@Petje1971 je kan in dit topic een downgrade aanvragen 

dat zal het stabiliseren. Helaas doet KPN dat niet pro-actief waardoor er best wel een aantal mensen zijn met ditzelfde probleem die niet gedowngrade worden.

de reden van 0:00 is omdat het modem door een interne fout een reset uitvoert (beetje als een blue screen bij je windows) doordat het modem geen klok heeft ingebouwd zal hij bij die reset zijn tijd/datum kwijt raken. zodra het modem weer met internet verbonden is zal de tijd bijgewerkt worden. 


oke dat is wel jammer maar modem verliest geen tijd het is echt op 0.00 want dan zit ik tv te kijken en wordt ie onderbroken zowel het internet als tv en is allemaal bekabeld en niks tussen ik heb al vele dingen geprobeerd of het intern zit maar dat zit zeker niet voor 100%

 


elke dag op exact dezelfde tijd… dat is vrij knap. ik zou KPN eens bellen en vragen of ze de verstoring zien dan


nee die zien ze helaas niet dit hebben ze al meerdere keren nagekeken

maar een echte oplossing is er niet ja terug nar een modem v10 of dan opgelost weet ik ook niet 

maar is wel steeds de zelfde tijd en dat vind ik ook raar en zo is ie paar dagen wel online 24 uur aan 1 stuk en dan zo 1 keer weer paar keer middernacht 

er zijn hier ook meerdere monteurs voor geweest om te kijken waar het in zit maar die kunnen mijn ook helaas niet helpen.

als in me eigen netwerk zou zitten zou tv gewoon moeten blijven draaien zonder de zelfde tijd onderbreking maar die heeft ook en die zijn bekabeld rechtstreeks modem 

zelfs op glasvezel lampjes die blijven gewoon branden zie geen gekke dingen niet zelfs op modem box12 niet alles blijft branden raar raar hoe kan dit

 


Kan je het gedeelte uit de log van de V12 hier posten waaruit blijkt dat de verbinding verbroken is.


dat zie je niet terug dat is probleem daarom snap ze niet waar verdaan komt 

wat raar ook is dat elke klokslag 0.00 is onderbreking is ongeveer 5 sec 

wil je wel log sturen maar daar kan ik niks in vinden in welke log wil je precies zien zal ik het sturen misschien zie je meer jullie dan

 


Kan je het gedeelte uit de log van de V12 hier posten waaruit blijkt dat de verbinding verbroken is.

dit gaat ook de hele dag door die meldingen elk uur

 in de log staat niks verders


Die TR069 meldingen zijn niet spannend en kan je negeren. 

Als er verder niets in die log staat dan blijft de Internet verbinding gewoon actief.


Kan je het gedeelte uit de log van de V12 hier posten waaruit blijkt dat de verbinding verbroken is.

dit gaat ook de hele dag door die meldingen elk uur

 in de log staat niks verders

oke maar verklaart nog niet waarom mijn diensten elke keer 0.00 uitvalt en dat is sinds nieuwe update van december daarvoor maand niet gehad want wij zitten 3 maanden nu kpn glasvezel

 


Ik heb exact hetzelfde probleem. Vervelend als je rond dat tijdstip nog online aan het gamen bent. Het is echt een klein dipje, maar sterk genoeg om mij te disconnecten en mijn game te verliezen. Ik zie dat eerder genoemde problemen inmiddels een jaar geleden gemeld zijn, echter is deze 'interne fout' nog niet opgelost.