Skip to main content

Ik zou in juni glasvezel krijgen, heel de buurt heeft het al behalve mijn straat, volgens kpn lig de glasvezel er niet... terwijl die oranje kabels al in februari tot aan de voordeur gebracht zijn.

Ik moet vanaf mei al een noodpakketje gebruiken, die doet het sinds een aantal dagen niet meer en is ook snel op. Niemand weet hoelang het gaat duren, ik kan ook geen compensatie krijgen of iets elke keer een gesprek met een ander persoon van de klantenservice is ook vervelend. Want ze zeggen het allemaal te regelen en contact behouden maar gebeurt niets. 

Maar wel elke maand 35 euro voor internet wat je niet heb of niet optimaal werkt moeten betalen.

Contract ontbinding ook heel probleem want je zit gelijk voor zolang ergens aan vast.

Weet iemand hoe ik geholpen kan worden?

Lijkt mij dat als je een glasvezel abonnement kan afsluiten en daarna blijkt dat het toch (nog) niet kan een contract ontbinden moet kunnen. De beloofde dienst kan niet geleverd worden. Maar ja ik ben ook maar een buitenstaander in dit verhaal. 
 

Denk dat een moderator je het beste kan helpen. Dat gaat sneller als je alvast je forumprofiel volledig invult, zodat je gegevens er meteen bij gepakt kunnen worden. 😃


Hi @Miah. Welkom op het forum! Dat klinkt niet fijn. Wel is het zo dat als je een noodpakket krijgt, dat je meestal een ticket hebt lopen. En daarmee een direct nummer hebt van de behandelende afdeling. Is dat ook hier het geval?


Ik had een nummer van een afdeling die er mee bezig was met een code en dan een optie cijfer. Maar dat nummer werkt niet meer, verder is me noodpakket hergeactiveerd na week geen internet op het noodpakketje, dit kwam omdat ik te lang gebruik maak van het noodpakket en daarom sluit die na zoveel maanden automatisch.  Ik kan geen vergoeding aanvragen nog pas als glasvezel werkt vertelde ze me vandaag. Maar of dat echt zo is weet ik niet zeggen ze dalijk had direct moeten gebeuren. Vind het gewoon vervelend dat je geen vast iemand heb die met dit lange wachten begeleid en dat noodpakketje is ook niet alles kan maar op 1 tv Netflix kijken heel leuk met 3 kinderen in huis 😅


@Miah dat laatste kan ik me ook goed voorstellen. 

Ik kan wat betreft het noodpakket niet meer betekenen dan mijn collega's aan de telefoon. En het klopt dat we een vergoeding pas doen op het moment dat het proces is afgerond. Vooral omdat de vergoeding betekent dat de storing zelf is opgelost. 

Wel wil ik graag voor je kijken of ik nog iets kan betekenen. Zou je om die reden je klantnummer in je profiel willen zetten? Ik kan niks beloven. Maar wil ook geen steken laten liggen voor je. 


Ik ga even kijken hoe ik dat moet doen


Als het goed is staat het erin.

Maar moet maandag de aannemer bellen ofz vragen hoelang het nog gaat duren, konden hun van kpn klantenservice niet inzien .


Nou het noodpakketje heeft 3 dagen internet  gehad, en nu weer geen internet  sinds vanmiddag. Weer de zelfde melding op het noodpakketje dat evelope dat niet brand. Maar wel blijven betalen en eindeloos wachten op glasvezel. 

 

 


En weer doet mijn noodpakket het niet meer, #moedeloos