Welk modem heb je? Kun je inloggen op het modem? Via http://192.168.2.254?Â
Beste ​@Bernadette Willems ik heb het zojuist even getest, bij mij werkt het gewoon draadloos op mijn laptop en gebruik ook KPN Veilig.
Â
Kan net als nog meer klanten van KPN ineens niet meer inloggen op de Berichtenbox van Mijn Overheid.
Wanneer wordt dat probleem door KPN opgelost?
Iemand een idee?
Waarschijnlijk gebruik je ESET Thuis van KPN. Of Malewarefilter van KPN. Of KPN Veilig. Komt allemaal op hetzelfde neer: dat is de oorzaak. Klanten die dat allemaal niet gebruiken hebben nergens last van.
Beste ​@Marlon92 zie mijn eerdere reactie binnen dit topic, ik kan gewoon inloggen met gebruik van KPNVeilig/F-Secure, zoals dat nu heet.
Â
Goedemorgen allen. Ten eerste een gelukkig nieuwjaar en bedankt voor iedereen zijn feedback. Ik heb intern navraag gedaan en we kregen ook signalen dat dit breder speelde buiten KPN. Ervaren jullie op dit moment nog steeds problemen?
Gelukkig nieuwjaar. Ik heb ook problemen met Mijn overheid. Heb Eset thuis van KPN.
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
Â
Gelukkig nieuwjaar. Ik heb ook problemen met Mijn overheid. Heb Eset thuis van KPN.
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
Â
Wat als je de Eset thuis van KPN even uitzet, kan je dan wel inloggen ?
Heeft het met mijn firewall te maken misschien?
Via deze link kan je inloggen, en kom je op een portal. Daar zal ergens de optie zijn om het uit te zetten gok ik ? Ben er zelf niet bekend mee.
Inloggen | KPN
Heeft het met mijn firewall te maken misschien?
Het zou best Eset kunnen zijn, daar kom je enkel achter met testen.
Goedemorgen allen. Ten eerste een gelukkig nieuwjaar en bedankt voor iedereen zijn feedback. Ik heb intern navraag gedaan en we kregen ook signalen dat dit breder speelde buiten KPN. Ervaren jullie op dit moment nog steeds problemen?
​@Remco van KPN : Goedemiddag, Ook ik heb dit probleem. Uitzetten KPN veilig helpt niet (heb ik getest). Ook via 4G Odido speelt dit probleem. Als ik Surfshark VPN activeer dan heb ik geen probleem. Lijkt dus niet alleen om KPN te gaan. En KPN veilig lijkt ook niet de (enige) oorzaak te zijn.
Kan op mijn mobiel wel naar mijnoverheid. Niet via wifi maar via provider.
Â
Ik kan ook via de wifi niet op de site van mijn overheid (en berichtenbox) komen. Het maakt niet uit welk apparaat ik gebruik. Via de 5g verbinding van de telefoon lukt het wel dus het ligt niet aan de site. Graag een oplossing. Ik wordt door kpn webcare naar dit forum gestuurd, een oplossing was niet voorhanden.
ja idd. Graag een oplossing.
Betreft het de website mijnoverheid.nl ?
Komen jullie er helemaal niet op of kan er alleen niet ingelogd worden ?
Het probleem is gestart sinds de update in december naar versie V10.C.24.10.03.
Dus graag een nieuwe versie update.
Alleen via mobiele data kom je erop niet meer via de wifi
Eset ook al uitgeschakeld hielp niet
kan ook al een paar dagen via mijn desktop niet bij de website van mijn overheid komen.hen eset uitgeschakeld.maar het resultaat blijft hetzelfde
Â
epko nuver drachten
Dank iedereen nogmaals voor de feedback. Ik heb inmiddels intern navraag gedaan en dit speelt inderdaad en ook breed. Men is nu opzoek naar de oorzaak en zodra er meer informatie beschikbaar is zal ik dat met jullie delen!