Skip to main content

Mijn samsung the frame tv verbindt niet met mijn netwerk. Hij vindt wel mijn netwerknaam maar maakt geen verbinding

Mijn samsung the frame tv verbindt niet met mijn netwerk. Hij vindt wel mijn netwerknaam maar maakt geen verbinding

Hoi ​@Ayse19 

Heb je wel het juiste wachtwoord van je WiFi netwerk ingevuld?
Het wachtwoord vindt je ook op het modem zelf, aan de achterkant of onderop.

Éen tik fout bij het invullen van het wachtwoord, en je televisie kan geen verbinding maken met je WiFi netwerk.

Televisie’s gebruiken in de meeste gevallen de 2,4 Ghz van het Wifi netwerk.

Ik heb wel de juiste wachtwoord gebruikt maar hij verbindt nog steeds niet

kan zijn dat in de router (modem) wpa2/wpa3 aanstaat
jouw Samsung frame kan daar waarschijnlijk niet mee omgaan
je kan de encryptie verlagen naar wpa2, misschien dat dit helpt.

Ik heb wel de juiste wachtwoord gebruikt maar hij verbindt nog steeds niet

Hoi ​@Ayse19 

Alles je Samsung televisie echt niet wilt verbinden, ook niet nadat je het goede advies van mede community lid ​@luckey john hebt geprobeerd (hiervoor die je wel in te loggen op het modem), dan zou ik toch even contact opnemen met de klantenservice van Samsung zelf.

Zei kennen tenslotte hun televisie toestellen als geen ander, en zouden jouw daar via de telefoon mee kunnen helpen, kies dan voor de technische dienst.

Telefoonnummer Samsung: 088-9090100

Bereikbaar: Elke dag bereikbaar van 8:00 – 24:00 uur, ook in het weekend.

Welk modem heb je ? V10? Zelfde probleem hier met een tcl smart tv (androidtv)

als je een V10 (witte vierkante modem) hebt en je hebt nieuwe software gekregen (soft@home) dan is het admin wachtwoord inloggen@v10 heb je nog de oude software dan zelf een admin wachtwoord bedenken.
heb je een box12 modem (zwarte) dan admin paswoord wat achterop modem staat intikken.

heb modem kan je benaderen via een browser met ip adres 192.168.2.254

Hi ​@Ayse19, als bovenstaande suggesties niet werken kan het misschien nog helpen om de tv te resetten. Wellicht dat je dit al hebt geprobeerd. Zo lukte het mij in ieder geval gisteren nog met een Samsung tv. 

Hallo ​@Ayse19, sinds dat je jouw vraag hebt gesteld zijn er enkele adviezen gegeven. Heb je hier nog wat aan gehad? 

Reageer