Skip to main content

hier het zelfde mijn v8 is overleden wil niet meer opstarten.. je zit dus nu  zonder internet.. terwijl ik er aanvankelijk van ben i.v.m een medische kwestie (ben voormalig telfort klant) nu maar hopen dat ik het op kan halen ... anders heb ik een groot probleem 

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Hallo @alkmaarders , heb je al gebeld met KPN klantenservice 0800-0402?
Dan sturen die z.s.m. een vervangend modem naar het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt.


,.


Hallo @alkmaarders beleid van KPN en kan niet anders.

In jouw geval doet je oude modem het toch al niet, dus wat is het probleem dan om deze meteen in te leveren?

Als je oude modem het nog wel zou doen, hoeft het ook geen probleem te zijn, je koppelt hem los op het moment dat je de nieuwe modem op gaat halen en sluit hem meteen weer aan bij thuiskomt.

Maak voor alle zekerheid een foto van de achterkant van het modem, zodat je weet waar de kabels moeten bij het nieuwe modem, werkt nog steeds met kleurtjes, dus kan niet missen.

Voor nu zou je tijdelijk je mobiel als hotspot voor internet kunnen gebruiken en als het een mobiel abo is bij KPN vragen om een databundel zodat je je even kunt redden.

 

 


ja inmiddels aantal keren gebeld.. maar er kwam steeds een foutcode te staan uiteindelijk wel iemand kunnen spreken die de noodzaak wel in zag.. maar er is niks met zekerheid te zeggen of ik em morgen in huis heb.. ik heb wel een bevestiging gekregen voor de vervanging tv ontvanger maar daar heb ik niks aan zonder modum.. daarbij ben ik niet technisch aangelegd dus dat is ook niet bevoordelijk. *mag me beslist niet te veel inspannen* gelukkig kan ik.wel.112 bellen 


Reactie ingetrokken i.v.m. actie admin


Inmiddels is alles door een moderator bij elkaar geveegd @JanD . Als @alkmaarders dan verder hier reageert houden we overzicht.


.


Hallo @alkmaarders , lees dit topic nog eens rustig door van begin tot eind en neem de adviezen ter harte.

 


Hallo @alkmaarders , lees dit topic nog eens rustig door van begin tot eind en neem de adviezen ter harte.

 

alles gelezen" mijn punt is alleen dat ik nu geen internet meer heb.. (heb alleen nog een oude prepaid foon) en er ook geen zekerheid kan worden gegeven dat ik de nieuwe modum kan halen morgen bij het afleverpunt (lever oude in) heb wel een bevestiging voor de tv ontvanger.. ik snap best het standpunt van k.p.n maar er zijn uitzonderingen i.v.m medische kwestie een oplossing zou kunnen zijn een monteur sturen.. ik zeg maar iets 


Hallo @alkmaarders als je zelf niet in staat bent de modem op te halen, kun je iemand machtigen die het voor je doet. Je kunt het modem ook thuis laten bezorgen, ik meen dat dat 10 euro kost, even overleggen met 0800 0402