Skip to main content

Mijn internet verbinding valt meerder keren per dag uit , soms enkele keren per uur

Ik had een oud modem V8    en geruild voor een nieuwe v12 , nog steeds hetzelfde probleem,

Medewerkerers zijn ondeskundig .

Helaas stopte Telfort ermee en nam KPN  het over ,,, de ellende begon..

De troep van KPN  is zo slecht dat je zelfs een ander modem naar keuze kan plaatsen omdat hun troep niet fatsoendelijk werkt.

Ik hoef ook geen monteur aan de deur die het 30cm kabeltje komt vervangen ( zelf al gedaan) of het modem reset  (doet het modem spontaan vanzelf , het ding leeft),,,,

De tijd  en de telefoonkosten, het ongemak  ,,, genoeg is genoeg...

Tijd voor een andere provider  KPN  is waardeloos .

U wilt ook geen monteur die even in de centrale gaat kijken of daar het kabeltje goed zit? Want er zit aan twee kanten appartuur zoals u zult begrijpen. Overigens draait hier die "troep" van kpn al tientallen jaren uitstekend. 


Nee ik hoef geen monteur die “even” gaat kijken,, dit duurt al een half jaar…  jullie monteur loopt heel erg langzaam of is hij de weg kwijt  ??

De duizenden klachten over KPN bevestigen mijn vermoeden , dat het jullie geen bal interesseerd  ,, half  ontwikkelde producten verkopen is het doel..

Ib beb blij dat ik mijn gsm abbo niet bij KPN  heb.

Op het moment heeft het modem zich weer spontaan gereset…   dank je wel voor het "perfekte KPN netwerk".

Ik moet nu wachten totdat het modem weer is op gestart zodat ik dit kan verzenden…

Een probleemloos netwerk bestaat uit………..    geen abbo bij KPN,,

 

Kan ik je een auto verkopen  10 jaar oud werkt perfect ……… met gratis KPN monteur  als het even tegenzit...


Als u geen gratis hulp wil dan houdt het op. Jammer. 


Hallo Joep,,, 

Ik heb toch nogmaals gebeld met klantenservice   ,,  3 medewerkers  3verschillende antwoorden.

1 medewerker heeft instellingen veranderd ,,,   1 medewerker zei het koper in huis is niet meer goed.

Nadat  de medewerker de instellingen heeft veranderd is het nog slechter geworden...

De monteur komt langs…. mijn videocamera staat klaar   , dat word een leuke video voor mijn social media.  kanaal.


Waarom reageert u nou zo sceptisch? U betaalt voor een goede verbinding en daar heeft u recht op. U kunt toch gewoon een monteur bestellen? Die gaat pas weg als het goed werkt. Kost niets als het probleem bij kpn ligt. Wordt het door iets van u veroorzaakt dan betaalt u wel de kosten. Heeft u de bekabeling al gecontroleerd? Gebruikt u draadloze verbindingssets? U kunt  hier een monteur aanvragen (klik op groene tekst) en laat u verrassen. 


Waarom ik zo sceptisch reageer..

Ik heb het RSA  punt losgemaakt  , de draden schoon gekrabt en weer aangesloten.

Ik heb een nieuwe RJ11 kabel aangesloten tussen het aansluitpunt en het modem. , geen verandering.

Een software reset of hardware reset heeft ook niet geholpen.

Bij mijn vorige V8 modem viel poort 80 steeds uit andere diensten deden het gewoon.

Bedraad of wifi…. het  modem  v12 reset zich spontaan.

Na de omschakeling van probleemloos Telfort internet naar KPN begonnen de problemen ,, plotseling ligt het aan mijn kabels.

 

Lost de monteur het probleem niet op dan weet ik zeker dat de KPN medewerkers in de winkel graag op mijn kinderen willen letten  en met hun tekenfilms gaan kijken. ,, kunnen ze ook luiers verschonen ?

Dit zal hooguit een weekje of 2 duren voordat ik dan een andere provider heb..


Hallo Joep,,, 

Ik heb toch nogmaals gebeld met klantenservice   ,,  3 medewerkers  3verschillende antwoorden.

1 medewerker heeft instellingen veranderd ,,,   1 medewerker zei het koper in huis is niet meer goed.

Nadat  de medewerker de instellingen heeft veranderd is het nog slechter geworden...

De monteur komt langs…. mijn videocamera staat klaar   , dat word een leuke video voor mijn social media.  kanaal.

 

Niet voor het een of ander maar het moment dat ik ergens zou aankloppen om een storing op te lossen en ze staan met een camera klaar dan draai ik me om en ben ik weg. Behalve wat u zelf heeft gedaan zoals het kabeltje vervangen zijn er een hoop dingen die de monteur voor u kan betekenen. Het kan inderdaad zijn dat het koper buiten beschadigd is. Door dit te repareren kan een stabiel netwerk weer worden gegarandeerd. Ook kunnen er fouten in de centrale zijn die u zelf niet kunt oplossen. Geef hem of haar dus een eerlijke kans voordat je er met een gestrekt been in gaat, daar heb je uiteindelijk alleen jezelf mee.


Mijn gestrekt been zegt al lang “overstappen naar een andere provider”

Woensdag weet ik meer , als hij of zij het niet oplost  is overstappen met een muisklik zo gedaan.

 

Ik moet even wachten voordat ik op verstuur klik      het modem is weer down..