Skip to main content

Hallo

Ik heb al enige tijd hetzelfde issue op mijn adres. De ene keer geen problemen en de andere dag meerdere keren achter elkaar vanmorgen 3 keer achter elkaar Modem gereset, hard reset,

dan weer verbinding en beeld . Enorm irritant verschijnsel, meerdere malen per week of soms per dag dat ik de boel moet herstarten.service tool.telefonisch contact gehad met helpdesk maar kunnen dan niks vinden. Wat kan hier aan gedaan worden.(wordt er gek van)

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag gemaakt

Goedemiddag @Ricvdve74 en bedankt voor jouw bericht!

Allereerst natuurlijk balen om te lezen dat je sinds enige tijd problemen ervaart. Weet je ook sinds wanneer dit ongeveer speelt? Je geeft verder aan dat je hier ook al contact over hebt gehad met onze helpdesk maar dat zij niks konden vinden; is dat het enige wat hier uit is gekomen of is er bijvoorbeeld een ticket hiervoor aangemaakt? Maak je trouwens gebruik van een glasvezelverbinding? Mocht dat het het geval zijn, geef dan ook het glasvezelkastje eens een reset door deze minimaal 2 minuten lang stroomloos te maken (mocht je dat nog niet hebben gedaan). Andere tip die ik je mee kan geven, is om onze helpdesk te bellen op het moment dat dit probleem speelt; dan kunnen we op dat moment een meting doen en vanuit daar weer verder kijken. 


Hallo Jan

 

Er is zeker een ticket aangemaakt en ben in afwachting wat hier uitgaat komen, heb al van alles gedaan glasvezelkastje is ook van het stroom geweest zeker meer dan 2 min, en heb van alles gedaan, na modem aanpassing volgens jullie servicetool werkt het weer even en dan klapt hij er weer uit en heb ik stil staande beeld via mijn tv box+ moet dan weet alles resetten en als ik geluk heb dan werkt alles weer even 1 dag en dan komt het weer.Ik denk persoonlijk dat de modem niet meer helemaal goed is want die valt steeds uit.

 


Hallo Jan

 

Er is zeker een ticket aangemaakt en ben in afwachting wat hier uitgaat komen, heb al van alles gedaan glasvezelkastje is ook van het stroom geweest zeker meer dan 2 min, en heb van alles gedaan, na modem aanpassing volgens jullie servicetool werkt het weer even en dan klapt hij er weer uit en heb ik stil staande beeld via mijn tv box+ moet dan weet alles resetten en als ik geluk heb dan werkt alles weer even 1 dag en dan komt het weer.Ik denk persoonlijk dat de modem niet meer helemaal goed is want die valt steeds uit.

 

Goed om te horen dat er een ticket is aangemaakt @Ricvdve74! Dit betekent dat de technische dienst hier dieper in gaat duiken en zij zullen hierover dan nog contact met je opnemen. Op dit moment kan ik je vanaf hier alleen maar vragen om dat eerst even af te wachten!


Reageer