Skip to main content

Goedemiddag,

Afgelopen weekend zijn wij verhuisd naar ons nieuwe adres

We hadden een verhuisdatum van 15 april opgegeven zodat het abonnement over gezet kon worden.

Omdat er een glasvezel kabel aangelegd moet worden is deze verhuizing in jullie systeem verplaatst naar 6 mei waardoor het abonnement ook dan pas over gezet wordt.

Zou het mogelijk zijn om in ieder geval nu al iets over te zetten zodat we internet en televisie hebben?

Dan kan later die glasvezel kabel aangesloten worden.

 

Hoor het graag en alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

Rob

@Rcbe Erg irritant als je moet wachten op het aansluiten van je internet bij een verhuizing. 

Op het moment dat er nog geen glasvezelpunt is dan kunnen we helaas ook het abonnement nog niet verhuizen. 

Wel zijn er in sommige gevallen anders opties! Ik controleer graag of ik iets voor je kan betekenen. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en een seintje willen geven als dit is gelukt? Dan ga ik uitzoeken of er iets is dat ik dan doen! :)

 


Hi @Rutger_ 

 

Bedankt voor het snelle antwoord.

Heb het formulier zo veel mogelijk ingevuld, moet er toch nog iets missen, dan hoor ik het graag :)

Hopelijk kan er iets geregeld worden

Alvast bedankt


@Rcbe Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Op dit moment kan ik nog niet heel veel betekenen. Ik kom hier dan ook morgen op terug. 

Dan ga ik uitzoeken of het in de tussentijd mogelijk is om een noodpakket te ontvangen tot de verhuizing ook technisch is voltooid. 


Goedemorgen @Rutger_ 

 

Een noodpakket zou top zijn, hoor graag of dat inderdaad mogelijk is :)


@Rcbe De collega met wie ik dit moet regelen was vandaag helaas niet aanwezig, 

Ik heb een bericht verstuurd met het verzoek een noodpakket op te sturen. Zodra er reactie is zal dit hier terug te vinden zijn. 


Hallo @Rcbe, ik kan je melden dat het noodpakket is aangevraagd en wordt geleverd morgen 21 april. Alle info ontvang je per sms. 


Goedemorgen @Rutger_ & @Jeroen_dB

 

Heb afgelopen zaterdag het noodpakket opgehaald bij het pick-up point en alles geïnstalleerd.

Nu hebben we op de Tv alleen nederland 1, 2 en 3 en de lokale zenders.

RTL, SBS en Veronica zijn niet zichtbaar door foutcode: E016-0

En het bericht dat deze niet in mijn pakket zouden zitten.

 

Zouden jullie kunnen kijken waarom dat is?

Voorheen hadden we deze zenders wel gewoon.

 

Alvast bedankt


Vul het CAS id even in onder overige opmerkingen van je profiel, dan kan er een nieuw activatie signaal gestuurd worden.


Goedenavond,

 

CAS ID nummer is toegevoegd.


@Rcbe Bedankt voor het verder invullen van het profiel! 

Ik heb een verzoek naar mijn collega's gestuurd om de Digitenne ontvanger opnieuw te activeren. 

Dit kan tot 24 uur duren maar gaat meestal sneller, zou je kunnen laten weten of dit is gelukt? 


Goedemorgen @Rutger_ 

 

Jammer genoeg heeft het nog geen effect gehad en hebben we nogsteeds de zelfde melding als we naar die zenders gaan.

 

Is et iets dat ik aan mijn kant moet doen om deze zenders wel te krijgen?

 


Goedemiddag @Rutger_  @Jeroen_dB 

 

We hebben nog steeds geen beeld op de hier eerder benoemde zenders.

Vind dit ondertussen we lang duren voordat alles geregeld is (zou max. 24 uur duren, dat is 2 dagen terug)

Nog even en de glasvezel kabel is al aangesloten…

 

Zouden jullie nog iets kunnen regelen dat we in ieder geval voor de laatste week nog nog gewoon alle zenders hebben en gewoon op de normale manier tv kunnen kijken?

 

Hoor het graag,


@Rcbe Vreemd dat dit nog niet gebeurd is, het verzoek is wel verstuurd naar mijn collega's. 

Ik heb het verzoek opnieuw verstuurd, ik hoop dat dit nu wel zo snel mogelijk geregeld is. 


Goedemorgen @Rutger_ 

 

Vanochtend waren de zenders nog steeds niet actief.

Heb je een idee waar dit door zou kunnen komen en hoelang dit nog kan gaan duren?


@Rcbe Heel vervelend dat de zenders nog steeds niet actief zijn. 

Waarom dit nog niet gebeurd is durf ik niet te zeggen, wel heb ik dit als feedback doorgegeven aan mijn collega's. Dit zou namelijk binnen 24 uur moeten gaan. 

Ik heb nu alsnog via een omweg geprobeerd om er voor te zorgen dat de zenders actief worden.

Excuses dat dit tot nu toe niet gelukt is. 


Goedemiddag @Rutger_ 

 

Sinds afgelopen vrijdag zijn de zenders zichtbaar geworden, het heeft even geduurd maar het is toch gelukt.

 

Ook zou vorige week donderdag de glasvezel kabel aangelegd worden maar dat was niet mogelijk omdat de opening in de gevel verstopt is, blijft dit Digitene signaal wel gewoon actief totdat de de glasvezelkabel aangesloten is?

Hoor ook graag wat nu de verdere procedure is met het omleggen van de kabel en nieuwe poging tot aansluiten.

Ook is volgens mij sinds gisteravond het limiet van de tijdelijke internet op, de verbinding is er nog wel maar het bericht is dat er geen toegang is tot internet, zou daar ook iets voor geregeld kunnen worden?

 

Hoor het graag,


@Rcbe Fijn dat de zenders nu in ieder geval zichtbaar zijn. 

Ook heb ik gister nieuwe data op het direct online modem gezet, dit zou je als het goed is weer moeten kunnen gebruiken. 

Hoe het zit met de aanleg van de glasvezelaansluiting kan ik nu niet direct zien, ik zal hierover navraag doen bij mijn collega's. Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier laten weten. 

Het direct online pakket zal actief blijven tot de daadwerkelijk aansluiting in orde is gemaakt, dus mocht de data opnieuw op zijn laat het hier dan weten! 


@Rcbe Ik heb navraag voor je gedaan over de glasvezel order. Hierbij gaat het niet zoals het zou moeten gaan, waardoor er vertraging zit op het aansluiten van de glasvezelverbinding. 

Zoals het nu lijkt ligt de datum waarop glasvezel wel aangesloten wordt nog ver in de toekomst (richting eind dit jaar).

Omdat deze datum nog zo ver in de toekomst ligt lijkt het mij handig om eerst te proberen een aansluiting op de koperlijn te doen, in ieder geval tot glasvezel aangesloten is. 

De koperlijn op het adres lijkt vrij goed te zijn, dus tot de glasvezelverbinding er ligt zou dit een mooie oplossing kunnen zijn. 

Zal ik er voor zorgen dat er eerst een oplevering op de koperlijn plaatsvindt? 


Goedeavond @Rutger_ 

 

Ja dat zou top zijn, als je dat in gang zou willen zetten dan graag.

Dan zien we wel wanneer de glasvezel kabel verder aangesloten kan worden.

 

Alvast bedankt :)


@Rcbe Ik heb het verzoek tot levering op koper bij mijn collega's neergelegd.

Zij gaan hier zo snel mogelijk mee aan de slag, zodra ik meer informatie heb zal ik het hier laten weten!