Skip to main content

@JanD Ik heb exact hetzelfde pobleem als hierboven. Op 5 December, ruim op tijd  via mijn aansluitingen een verzoek ingediend voor week 17, 6 December een bevestiging gekregen; daarna werd het ijzig stil. Zelf een aantal keren gebeld. Uiteindelijk eergisteren een overzicht gekregen; Januari 2024!!!??? Ik ga per 30 Juni verhuizen en heb Internet voor mijn werk nodig. Kan jij dit issue ook oplossen?
BVD

Hoi @Ragnarok . @JanD  is geen KPN medewerker.   Hij helpt mensen op het forum waar hij kan.

Als ik jouw vraag goed begrijp heb je een verzoek gedaan voor een aansluiting klopt dat? 


Misschien kan @Ward_ hier iets over zeggen. Verder is hier niemand op het forum die hier iets zinnigs over kan zeggen vrees ik. Een nieuwe aansluiting word verzorgd door KPN Netwerk. Niet door een provider.

Er is een enorme krapte op de arbeidsmarkt. Dat zorgt er voor dat alles langer duurt. Misschien heeft Ziggo de aansluiting wel op tijd klaar? Neem dan gewoon eerst ff een jaartje Ziggo. 


@Erwin_ ja dat klopt; ben jij wèl van de KPN?


@Erwin_ ja dat klopt; ben jij wèl van de KPN?

Hallo @Ragnarok , @Erwin_ is inderdaad van KPN, kun je herkennen aan het KPN-logo achter zijn forumnaam.

 


@JanD Thanx! Hopelijk kan @Erwin_  mij dan ook helpen zoals de vorige goed was geholpen! Kunnen ze niet gewoon het glasvezelkastje opsturen? Hang ik hem zèlf wel op… 😉


@Ragnarok Ik wil wel graag meekijken.  Je hebt gegevens in je profiel staan. Ik vermoed dat dit jouw huidige adres is. Kun jij ook de postcode + huisnummer van je nieuwe woning in je profiel zetten (niet hier!)   en mij dan hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

 


@Erwin_  Ja dat had ik idd reeds gedaan (zag dat in de vorige forum discussie). Dat adres is mijn nieuwe adres.


Dit ziet er allemaal niet heel hoopgevend uit, @Ragnarok .   Jouw adres is niet orderbaar.  M.a.w. wij kunnen daar niet leveren.

Jij hebt toen Mijnaansluitingen aangeschreven. Hier is wat ik in mijn systeem heb staan:  Daar moet ik nog bij aantekenen dat dit een streefdatum is. Dus nog geen enkele garantie.  (zie screenshot hieronder)

Ik weet niet of MijnAansluiting zoiets (tegen betaling) kan omzeilen.  Dat zie ik eigenlijk alleen maar bij zakelijke klanten en dat kost doorgaans een vermogen.

Koper zit daar ook niet.  Dus heel plat gezegd: Aan KPN heb je daar momenteel helemaal niks :-(

 

Misschien is ziggo daar actief? Dan is dat je beste optie, denk ik. 

 

 


@Erwin_  Beste Erwin, voor de zekerheid; ik heb reeds een kabel tot in mijn meterkast, mijn buren op nummer 1 en 3 hebben ook reeds een aansluiting... 1 van hen al een jaar of 2... Kan je nog even kijken? BVD


@Erwin_  foto van de meterkast. Moet alleen een monteur langs om het kastje op te hangen en aan te sluiten. 


Sorry voor de late reactie.

 

De genoemde data zijn de plandata van de nieuwbouwaannemer van KPN Netwerk. Maar als je via mijnaansluiting.nl een aanvraag indient voor een nieuwbouwadres dan is de wensdatum daarvoor (mits realistisch en niet op het laatste moment aangevraagd) de streefdatum. Ook voor de aannemer van KPN Netwerk.

Helaas zie je vaak dat de plandatum in de netwerkadministratie ver in de toekomst ligt omdat deze niet goed wordt bijgehouden.

 

Als de wensdatum in de aanvraag via ma.nl  op 30 juni lag, dan zou je er vanuit moeten gaan dat de aannemer van KPN Netwerk  deze probeert te halen.

 


Dan is het hopelijk iets minder dramatisch als ik in mijn voorlaatste bericht deed voorkomen, @Ragnarok . 

@Ward_  kan ik ook ergens checken of dit gunstig gaat verlopen? 

@Ragnarok probeer dit sowieso nog even bij MijnAansluiting aan te kaarten (met de extra info die @Ward_  hier verstrekt heeft). 

 


@Ward_ @Erwin_ De wensdatum was week 17... Kan er niet iemand checken wat de datum is? Of heeft er iemand een nummer dat ik iemand kan spreken hierover? (Mijn aansluiting verwijst volgens mij naar de KPN, de voortgang kan je niet volgen bij mijn aansluiting zèlf...)


@Erwin_ kan je mij het bewuste adres mailen?

@Ragnarok Ik neem aan dat het bewuste nieuwe adres ergens in je forumprofiel staat? Bij opmerkingen of zo? Dan kan Erwin het zien en mij mailen. 


@Ward_ @Erwin_ 

Beste Ward, ja mijn (nieuwe) gegevens staan in mijn profiel.


Komt voor elkaar. Ik stuur @Ward_  jouw gegevens. 


En ik heb ze ontvangen en meteen doorgezet naar de projectleider nieuwbouw om bij VWT na te vragen/na te jagen. Zeker als je bedenkt dat beide huisnrs ernaast gewoon gereed en in gebruik zijn.


@Ward_  kan je mij op hoogte houden wanneer ze langs komen?

BVD


@Ward_  kan je mij op hoogte houden wanneer ze langs komen?

BVD

Dat zal niet lukken. Aannemers regelen zelf contact met bewoners of aanvragers. 


@Ward_ Beste Ward, ik heb VolkerWessels netwerken gebeld maar die kennen ons adres helemaal niet... Volgens mij gaat er ergens iets niet goed in de communicatie...


@Ragnarok  Zojuist per mail te horen gekregen dat adres voor 7 juli gepland staat.


@Ragnarok Heb je een update voor ons?