Skip to main content

ik ben al bijna twee maanden bezig met telfort/ kpn.

het probleem 8is dat ik sinds de samenvoeging van beide providers geen HD meer ontvang .na zeker 8 telefoontjes van gemiddeld 1 uur en het bezoek van een monteur zou het opgelost zijn.

nee dus!

toen maar op advies van de helpdesk gekozen voor glasvezel, daarna is de ellende begonnen. ik ben weer een aantal weken en volgens de helpdesk 17 telefoontjes verder. ook wederom een bezoek van een monteur die weer vertrok omdat hij alleen kwam om een modem om te ruilen.

ik heb als laatste de omzetting laten annuleren en ben gisteren nog naar de kpn winkel geweest om het uit te leggen.

tot mijn grote verbazing krijg ik gewoon een mail met daarin dat mijn abonnement is omgezet naar het hussel voordeel.

ik ben ten einde raad.

ik zal voor de duidelijkheid het proberen uit te leggen.

er komt reeds een internet kabel de meterkast binnen, deze is 12 geleden aangelegd. dit zit in een kastje gemonteerd dat nog niet is voorzien van aansluitingen. (dus de kabel zit los in de aansluitkast)

het is voor kpn niet mogelijk om dit te regelen zie het aantal bovenstaande contacten met de helpdesk.

ik vraag mij af of de medewerkers wel goed zijn opgeleid en wel begrijpen wat het probleem is.

ik heb nooit problemen gehad met de telfort adsl aansluiting, maar sinds de kpn het heeft overgenomen is het een drama!!

dit is aan een kant wel bijzonder gezien het feit dat het eigenlijk al 1 firma was .

 

 

 

Begrijp ik het goed dat er een glasvezelkabel binnen komt en dat daar geen kastje op zit? Je noemt een keer 12. Zijn dat 12 dagen, weken of maanden? Plaats eventueel een foto van de kabel.


12 jaar.   een foto lukt mij niet   het is een grijs wit kastje .als je die openmaakt zie je de glasvezel kabel die uit twee aansluitingen bestaat deze zijn afgedopt met witte plastic dopjes . verder is het kastje leeg, dus geen mogelijkheid om de rode modulaire kabel aan te sluiten van het modem. ook de lampjes en zo ont breken.


Begrijp ik het goed dat er een glasvezelkabel binnen komt en dat daar geen kastje op zit? Je noemt een keer 12. Zijn dat 12 dagen, weken of maanden? Plaats eventueel een foto van de kabel.

12 jaar.   een foto lukt mij niet   het is een grijs wit kastje .als je die openmaakt zie je de glasvezel kabel die uit twee aansluitingen bestaat deze zijn afgedopt met witte plastic dopjes . verder is het kastje leeg, dus geen mogelijkheid om de rode modulaire kabel aan te sluiten van het modem. ook de lampjes en zo ont breken.


Hoe zag u dat er geen hd signaal meer binnen kwam? Was het beeld duidelijk minder scherp?


@eduard1201 Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat er zoveel mis gaat en dat je al zoveel moeite hebt moeten doen. Ik kijk graag met je mee om te kijken wat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en zou je kunnen laten weten wanneer dit is gelukt? 

Dan kan ik op onderzoek uit gaan. 


@eduard1201 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!