Skip to main content

Hallo,

 

Kort geleden een nieuw abbonement afgesloten bij kpn voor internet en tv. Nu is de situatie zo, van een oude winkel zijn 2 appartementen in gebouw. Dus gaat het pand van 1 naar 2 adressen. Nu kreeg ik tijdens het bestelproces een bericht extra onderzoek is nodig. Even later toch het hele pakket in huis gekregen. Daarna een afspraak met de monteur gemaakt om alles te installeren, maar blijkt dat er geen aansluiting in de meterkast zit van kpn. Tijdens het verbouwen was gebleken dat de oude aansluiting niet meer te behouden was. Dus de monteur kon niks en is weer weggegaan. Na een aantal telefoontjes met kpn werd mij verteld dat er een nieuwe kabel van buiten naar de meterkast moet worden gelegd en dat ik als nieuwe klant de kosten zou moeten betalen. Dit lijkt mij nog al vreemd, als je nieuwe klanten wilt moet je ook zorgen dat een klant bij jou diensten kan afnemen. Als ik zelf voor de kosten moet opdraaien annuleer ik mijn bestelling en zoek ik wel een ander bedrijf..

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Welk ander bedrijf gaat dat worden dan?


Het lokaal bedrijf voor tv, internet en telefoniekabelnoord legt glasvezel gratis aan in woningen.