Skip to main content

vandaag na 45 minuten wachtijd eindelijk iemand aan de lijn. uitgelegd dat mijn moden type v10 niet meer goed functioneerd. gevraagd of ik in annmerking kon komen voor de kpon box 12. uitgelegd dat ik al versterkers had gekregen iets verbetering,maar nog niet zaligmakend. om en lang verhaal kort te maken ik kwam dus niet in aanmerking voor de kpn box 12 omdat dit geen verbetering zou geven volgens de gene die ik aan de lijn had. advies was een speedtest uit te voeren al vele malen gedaan kwam ook niet veel uit voor. Jammer had als trouwe klant wel wat meer coulance verwacht 

Goedemiddag @incassoman en welkom hier op het KPN Forum :)

 

In het kader van (o.a.) duurzaamheid ruilen we alleen apparatuur om wanneer het defect is. Dan nog hebben we geen invloed op welk type modem je krijgt toegestuurd; logistiek bepaalt dit aan de hand van de beschikbare voorraden dus ook ik kan je vanaf hier niet aan Experia Box v12 helpen, het spijt me. Dat neemt niet weg dat je nog steeds problemen ervaart en die wil ik graag voor je verhelpen. Wat voor snelheden haal je op dit moment precies? Ik ben benieuwd naar zowel de bekabelde snelheid als de Wi-Fi en vanuit daar kijk ik graag verder richting een oplossing. Zou je tevens je forumprofiel voor me in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!


Snelheid wisselt  an goed naar slecht met goed bedoel ik boven de 55 en met slecht onder de 20. Diversen speedtest uitgevoerd bleef rond deze waardes hangen


Geen speedtest uitvoeren, maar de WiFi manager. Die wel eens gedaan?


Jazeker nog minder resultaat is ff niet anders geen glasvezel mogelijk kl......te

 


Jazeker nog minder resultaat is ff niet anders geen glasvezel mogelijk kl......te

 

Als je voor mij je forumprofiel in wilt vullen, kan ik eens met je mee gaan kijken :)