Skip to main content

mijn modem herstart ongeveer om de 10 minuten met foutcode stb-nmc-400. code opgezocht. Alle handelingen van resetten, laten reseeten fabrieksstand enz enz gedaan ook die op forum genoemd zijn.  0800 0402 gebeld en krijg een bandje. Maandag  terugbellen. Weet mogelijk iemand mog een ander nummer, waar ik terecht zou kunnen? Ligt zover ik nu kan zien aan modem. Anders  een weekend zonder tv en wifi.

 

*admin: afgesplitst

Hi @jantjemeul, welkom op ons forum. Het is een open deur, maar je modem hoort natuurlijk niet elke 10 minuten opnieuw op te starten. Ik lees dat het modem resetten geen verschil maakt. 

Ons forum is vooral voor en door klanten. We hebben hier verschillende behulpzame gebruikers die anderen graag helpen. Hoe meer informatie je deelt, des te makkelijker anderen met je mee kunnen denken. Wij zijn als moderators natuurlijk ook aanwezig en we helpen je zo snel mogelijk. We zijn daarbij alleen afhankelijk van hoe druk het is.

Hoe staat het er intussen voor, heb je contact gehad met onze klantenservice? Zo niet, welk modem heb je? Hoe heb je 'm precies gereset? En vul je dan ook meteen je forumprofiel in? Dan kan ik je gegevens opzoeken als het nodig is.