Skip to main content

Goede dag,

Ik heb een probleem, ik vraag me af of het kan dat de modum  telkens tikt.

Het is echt irritant.

Heb u voor mijn hier een oplossing voor.

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Welk modem heeft u, van de V8 heb ik dit vaker gehoord.


waar kan ik dat op zien, en wat moet ik dan doen


Staat op het modem welk type het is, lekker groot op de voorkant als het goed is.


Expertise Box V10


Niet toevallig een erg warm aanvoelende behuizing en gele plek in het midden?

Of komt het tikken uit de adapter die in het stopcontact zit.


Dat weet ik niet hoor maar heb nu de stekker er is uit gehad


Ik kan me voorstellen dat een tikkend geluid uit het modem behoorlijk irritant kan zijn, @Yolanda de witte. Heeft het stroomloos maken van het modem geholpen met het verhelpen van dit probleem?


Goede avond,

Nee het heeft niet geholpen, en ik vindt het erg irritant.

Het lijkt of he5 iets minder is.,maar het is niet weg. Heb u een oplossing.

Groetjjes yolanda

groet


Ik heb niet direct een oplossing omdat ik nog niet weet wat het tikkend geluid precies veroorzaakt, maar dat zoek ik natuurlijk graag samen met je uit. Zou je de onderstaande vragen willen beantwoorden:

  • Als je de stekker uit het stopcontact haalt, hoor je het getik dan nog steeds?
  • Als je een ander apparaat op dit stopcontact aansluit (in plaats van het modem), hoor je dan getik?
  • Als je het modem op een ander stopcontact aansluit, hoor je het getik dan uit het modem komen?

Laten we hier mee beginnen. Aan de hand van deze vragen kan ik de bron van het getik hopelijk achterhalen.


Zal het allemaal eens proberen


Is het nog gelukt, @Yolanda de witte?


Van alles geprobeerd maar het is nog het zelfde. Het lijkt of het iets minder is maar dan is het weer een paar keer achter elkaar heel irritant. Is er nu echtgeen oplossing voor.


Zou je nog specifieke antwoorden op de onderstaande vragen willen geven? Dan heb ik namelijk een beter beeld van de oorsprong van het geluid.

  • Als je de stekker uit het stopcontact haalt, hoor je het getik dan nog steeds?
  • Als je een ander apparaat op dit stopcontact aansluit (in plaats van het modem), hoor je dan getik?
  • Als je het modem op een ander stopcontact aansluit, hoor je het getik dan uit het modem komen?

Allemaal al geprobeerd maar ik snap jullie niet u ziet toch ook dat er meer mensen over klagen. Dus is het toch iets bekends.

maar zoek een oplossing misschien een nieuwe modum.


Ik snap dat je het allemaal geprobeerd hebt, maar ik wil graag weten waar je het getik hoort als je de dingen uitvoert. Kun je daarom nog per vraag antwoord geven?