Skip to main content

Hallo 

 

waneer wordt mijn V10 modem geleverd 

diverse malen gebeld 

heel vaak wordt de verbindend met kpn verbroken 

kortom slechte service 

 

 

 

@StefanB81 Dit is een forum en geen chat reactie van een medewerker kan even op zich laten wachten afhankelijk van de drukte.

Op welke wijze heb je een nieuwe modem besteld?

En heb je wel een verzend bevestiging gekregen?

 


Ik had de nieuwe V12 modem gekregen 

Die beviel niet 

vervolgens met H***** afgesproken dat hij de nieuwe V10 modem zou regelen 

hij heeft ook bevestigd dat het was geregeld 

maar nog steeds geen modem 

en dit is al meer dan een week gelden 

diverse malen gebeld 

maar op een of andere manier word het niet opgepakt 

admin edit: naam van collega verwijderd 

 

 


@StefanB81 verwijder even privé namen uit je bericht dat is niet de bedoeling op een Openbaar forum.

De modem word niet naar je huis adres gestuurd  maar naar het dichtstbijzijnde post.nl (als het goed is tenminste)

Daar moet je een bericht over krijgen als dat gebeurt is.

Dan moet je de modem 1 op 1 omruilen dus je modem thuis moet je dan inpakken en mee nemen  wanneer je dat bericht heb dat deze klaar ligt.

Kan zijn dat door de black friday drukte er dingen mis lopen 

 

Vul je profiel op het forum vast is overal waar privé staat kunnen de moderators lezen 

Dan kunnen ze je wanneer je topic aan de beurt is je gelijk op weg helpen.


Wat is er mis met de box 12 als ik het vragen mag?


De v12 heeft WiFi 6 

En wij willen geen WiFi 6

Wij willen de WiFi in de avond uitschakel dmv van klokprogramma op de v10 modem

Wanneer wordt de v10 geleverd??

los het alstublieft op 

 

 


 een medewerker laat even op zich wachten dit is een forum en klanten helpen elkaar hier medewerkers springen later bij

Vul vast je profiel in wat ik eerder noemde wat slim was en dan pakt een medewerker het op met enkele dagen 


Ik ben maar gewoon een klant en lid van dit forum dus je hoeft me niet af te snauwen.


Sorry dat wist ik niet


Ik ben er gewoon er beetje klaar mee 

Kun jij niks aan doen


Ik vermoed een beetje dat het niet gebeuren gaat. KPN ruilt alleen modems om als deze kapot zijn. Niet zomaar als de klant dat wenst.

WiFi 6 kunt u uitschakelen. En je kunt de toegang tot wifi blokkeren via een tijdschema. 

 


Nou ok ik ben in een goeie bui:wink: . Eigenlijk worden erg geen experiaboxen omgeruild als ze niet kapot zijn. Dat jou een v10 is toegezegd is opmerkelijk want zover ik weet kunnen ze geen voorkeur aangeven en wordt dat bepaald naar aanleiding van welke verbinding je hebt. Niet alle experiaboxen kunnen alle type verbindingen aan. Maar wacht op een medewerker. De wachttijd is alleen wel 5 dagen momenteel.


@Nick83 Dat de medewerker het wel heeft aangevraagd maar dat het niet is goed gekeurd door de afdeling die er over gaat?

(proces even kort door de bocht genomen)

Klant heeft tenslotte een werkende modem ziet het systeem.


@StefanB81 Je topic omhoog bumpen is niet de bedoeling en tegen de forum regels daarbij heeft het ook totaal geen nut dan kom het juist weer achteraan in de rij te staan.

Gewoon even geduldig af wachten tot een moderator jouw topic vanzelf oppakt ergens komende dagen (het is nogal druk wat ik al eerder zei)

 


Bedankt het forum is allemaal nieuw voor mij 

ik wacht de reactie af 

bedankt voor je hulp 


Hoi @StefanB81, welkom op het forum.

Ik zie dat jij inmiddels opnieuw contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice en dat het modem inmiddels onderweg is. @Joep1965 heeft gelijk, normaliter ruilen we alleen modems om wanneer deze kapot zijn. Ik ben blij dat ze voor jou een uitzondering hebben gemaakt. 

Ik heb dubbele reacties verwijderd om het topic netjes en overzichtelijk te houden. 


Hallo Hanna 

ik heb inderdaad telefonisch contact gehad 

deze meneer heeft mij beloofd dat het goed komt 

ik heb alleen nog geen bericht gekregen van  kpn dat de nieuwe modem onderweg is 

Misschien komt dat nog ?

ik hoop dat de moden dus aankomende week binnen komt 

 

 


Hoi @StefanB81,

Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice. Zij hebben afspraken met jou gemaakt en handelen dit verder met jou af. Ik ga er vanuit dat het zo goed gaat komen.