Skip to main content

Identiek probleem hier… gisteren zeer vriendelijk geholpen door een medewerkster van de klantenservice (Lleyda), ze heeft een ticket aangemaakt nadat we samen vele stappen hebben doorlopen om het probleem te verhelpen. Vandaag terug gebeld naar KPN zoals per e-mail werd verzocht nav het ticket waarna ik helaas een medewerker aantrof die alles behalve geïnteresseerd, klantgericht en vriendelijk was. Precies dit soort medewerkers heeft mij jaren geleden doen besluiten weg te gaan bij Ziggo. 
 

Het probleem hier is ca. 2 weken geleden plotseling ontstaan en kan alleen worden opgelost door de experiabox te herstarten. N keer herstarten is geen probleem, maar bijna dagelijks herstarten zorgt er wel voor dat de lol eraf gaat. Je verwacht dan ook dat een leverancier als KPN haar klanten op een correcte proactieve manier ondersteuning biedt indien er zich een probleem voordoet, maar deze medewerker dacht hier helaas anders over…. kunt u me misschien in contact brengen met iemand die wel klantgerichte ondersteuning biedt en eerst aanhoort wat het probleem is ipv mij direct meermaals te onderbreken? 
 

Ik hoor graag van u. Bij voorbaat dank. Mvg, Bob

admin: eigen topic aangemaakt

Hoi @B_Beum . Welkom op het forum.

Wat jammer dat je zulke wisselende ervaringen hebt. Wat was nu de conclusie en advies van die laatste collega die je gesproken hebt?


Het probleem is opgelost door een harde reset en software-update van de Expedia box. Dit is uitgevoerd door de medewerkster van de klantenservice welke me vriendelijk en behulpzaam te woord stond. Hierna heeft het probleem zich niet meer voorgedaan, dit houdt dan ook in dat de oorzaken die de niet vriendelijke en ongeïnteresseerde medewerker gaf uiteindelijk niet het probleem zijn geweest. Wellicht kunnen jullie deze meneer nog n cursus servicegericht handelen geven, dan worden klanten met n probleem na mij tenminste netjes geholpen.