Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb momenteel een setup thuis van een KPN modem v10a en daarbij twee superwifi 2 punten. Ik heb al langere tijd een probleem waarbij de modem de verbinding verliest met beide superwifi 2 punten om de twee dagen rond 3 uur snachts. Ik ben zelf ICTer dus alles met resetten etc heb ik al geprobeerd.

Nu heb ik een tijd de superwifi punten opnieuw opgestart als dit gebeurde en daarna werkt het weer tot het weer 2 dagen is geweest om 3 uur snachts alleen dit herstarten elke keer begint nu wel erg irritant te worden. Daarnaast raken bepaalde apparaten hier thuis die verbonden zijn met WiFi in de war hierdoor.

Ik heb voor dit probleem ook al meerdere malen gebeld naar KPN maar elke keer zeggen ze dat er iets is aangepast en om het dan te testen maar het probleem blijft. Daarom dacht ik om het forum te proberen. Ik zat door het forum heen te kijken en zag dat de volgende 2 topics precies hetzelfde probleem zijn als wat ik heb met daarnaast ook precies dezelfde setup thuis:

Ik doe daarom een verzoek voor een modem ruil van een v10a voor een v12 modem zodat dit opgelost wordt.

Alvast bedankt!

John

Hi @John1908! Een modem omruilen doen we alleen als deze defect is. Dus als dat het resultaat gaat zijn moet ik eerst een paar vragen stellen. 

Te beginnen met of je al een schone installatie van de SuperWifi versterkers hebt gedaan. De extra stappen naast alleen het resetten van de SuperWifi zelf zijn erg belangrijk. 

Daarnaast ben ik benieuwd naar andere apperatuur in het netwerk. Zoals een switch of omvormer. En of de verbinding ook blijft wegvallen zonder de SuperWifi aangesloten. 

Ik hoor het graag van je! 🙂