Skip to main content

Wij hebben alles opgezegd en hebben alle apparaten terug gestuurd.  Nu geven jullie elke x aan dat de modem niet binnen is. Graag een reactie niet per telefoon graag

Hi ​@annebams, welkom bij onze community. 

Ik verwacht dat dit elkaar heeft gekruist en dat dit goed is verwerkt. Bewaar de 3S code nog even goed als je dit hebt, ik verwacht niet dat je nog meer berichten zult ontvangen, deze worden overigens automatisch aangemaakt. 

Hoi Alex

Helaas heb ik die code niet meer, hoop wel dat dit goed gaat.

Toen wij bij jullie abonnement wilden beëindigen, werd ons verkeerde info gegeven door een collega. Een andere collega beloofde ons dat wij terug gebeld zouden worden nav de klacht. Helaas zijn wij al ruim 2 maand, of langer, verder en zijn wij nog niet gebeld. Dat deed ons besluiten weg tegaan na jaaaaren trouwe klant te zijn geweest.  Daarom hoop ik niet dat dit ook zo gaat lopen... maar dat het nu op deze manier opgelost is en klaar is.

Daar schrik ik wel van, dat je geen reactie hebt gehad op je klacht. Ik begrijp de overstap dan ook, ik blijf dit ook in de gaten houden hier en zet me in voor een soepele afhandeling. Laat me even weten of je nog een herinnering krijgt. 

Mocht je nog de behoefte hebben om die klacht te bespreken, dan graag. Hier leren wij ook van. En wie weet mogen we jou in de toekomst weer verwelkomen als klant. 

Hoi Alex

Fijn dat jij dit in de gaten wil houden. Toevallig kreeg ik vandaag de 3e brief. Hopelijk krijg ik ze vanaf nu niet meer. Voor nu geen behoefte aan contact over de klacht ivm medische redenen. 

Hi ​@annebams, Alex is er even niet, vandaar dat ik in je topic reageer. Hij komt er bij je op terug zo gauw hij er weer is.

Reageer