Skip to main content

Wij hebben een modem ontvangen voor onze glasvezel. Nu wil ik via de 92.168.2.254 inloggen om SSID settings te veranderen maar ik kom er niet in omdat het wachtwoord verkeerd is.

Ik heb het ww dat achter op de modem (box 12) staat geprobeerd. het ww “admin” “kpn” en zelfs zonder wachtwoord kom ik er niet in.

Ik heb zelfs de hele modem gerest, twee keer. een maal via de site en eenmaal via de modem zelf. Dit verholp het probleem niet.

Ik vermoed dat het wachtwoord dat op de modem staan niet klopt (het uitgetypte en de qr code die er bij zit)

Hoe nu verder. 

Hallo GroenDraak

Inloggen op de KPN Box 12 via:

 

Inloggen op de KPN Box 12

Om in te loggen op de box 12 ga je naar: https://mijnmodem.kpn 

Zie het topic over KPN Box 12 – Instellingen webinterface.

 

Groet,

Bart


Hallo GroenDraak

Inloggen op de KPN Box 12 via:

 

Inloggen op de KPN Box 12

Om in te loggen op de box 12 ga je naar: https://mijnmodem.kpn 

Zie het topic over KPN Box 12 – Instellingen webinterface.

 

Groet,

Bart

 

Hallo Bart.

 

Ik weet waar ik moet inloggen en waar ik het wachtwoord kan vinden. Het probleem is dus dat het wachtwoord (Wat KPN zelf op de modem heeft geplakt) niet werk. We hebben de modem net binnen en er heeft dus nog niemand anders aangezet die het wachtwoord veranderd zou kunnen hebben. en zelfs met het resetten van de modem (waarbij het terug naar het oude wachtwoord zou moeten gaan) doet hij het niet.


Hallo GroeneDraak,

Ik heb zelf de Experia Box v10A, dus moeilijk om te assisteren.

Volgens het topic staat  achterop de sticker van het modem het admin password. Wel staat er leestekens in wat kan verwarring geven. O is niet 0, I is niet ! enz.

Typen in tekstverwerker geeft soms uitkomst over het werkelijke password.

Met vriendelijke groet.

Bart

 


Hoi @GroeneDraak, welkom op het forum!  Ik ben het er mee eens dat ze de wachtwoorden erg moeilijk gemaakt hebben. Vaak word er een teken niet goed ingevoerd. Is het inmiddels al verholpen? Anders help ik je graag verder!