Skip to main content

Ik probeer via de website mijn abonnement te wijzigen van bijvoorbeeld een alles-in-1 naar hussel 500. Volgens de website betaal ik dan bijna hetzelfde per maand.

Echter, de website geeft bij bevestigen een technische fout dus kan ik niet doorgaan.

Dan maar via de chat, maar daar is het duurder! Vervolgens vraag ik of de andere abonnementen dan gelijk blijven (omdat ik dan de alles-in-1 kwijt raak), maar daar geeft hij geen garantie op.

Waarom kan ik niet eenvoudig een offerte aanvragen als ik bij KPN iets bestel/wijzig? Dat is toch een hele normale manier van handelen?

 

Hieronder een transriptie van de chat, misschien dat jullie er wel wijs uit worden. Iemand hier toevallig een account manager?

 

Digitale Assistent: Losse woorden vind ik lastig te begrijpen. Dan snap ik niet goed wat je precies wilt weten. Zou je jouw vraag alsjeblieft in een zin willen stellen?

Ik: Ik kan mijn abonnement niet aanpassen via de website

Digitale Assistent: Het aanpassen van je abonnement is heel eenvoudig. Gaat het om een aanpassing van je mobiele of van je thuis abonnement? MobielThuisAllebei

Ik: Allebei

Digitale Assistent: Hier kan ik je stap voor stap mee helpen. Klik voor de juiste stappen eerst op 'Mobiel' en daarna op 'Thuis'.

Ik: Thuis

Digitale Assistent: Wijzigingen aan je abonnement zoals snelheid, TV-ontvangers of zenderpakketten kan je via MijnKPN doen. Ben je al ingelogd op MijnKPN? Ja, via de websiteJa, via de MijnKPN appIk heb geen toegang tot MijnKPN

Ik: Ja, via de website

Digitale Assistent: Oké! Log in op MijnKPN, ga naar het tabje 'Producten' en klik daarna op 'Thuis'.Daar kies je voor 'Extra opties wijzigen of toevoegen' en kan je kiezen wat je wilt aanpassen.Ben je hiermee geholpen? Ja, ik weet voldoendeNee, helaas niet

Ik: Nee, helaas niet

Digitale Assistent: Dan lijkt het me goed om even met een echte medewerker te chatten. Om je met een medewerker door te verbinden, heb ik wat gegevens van je nodig….

Digitale Assistent: Dank je voor je informatie. Ik verbind je nu door met een medewerker. Let op: Het kan even duren voordat er een medewerker beschikbaar is.

Daniel: Welkom! Je chat met Daniel. Ik lees je bericht even door, heb je een moment voor mij?

Daniel: Een goedemiddag. Bedankt voor het wachten. Wat kan ik voor joud oen?

Ik: sorry, ik was even weg

Ik: Ik probeer via de website mij abonnement te wijzigen dat lukt niet door een technische storing

Daniel: Ik ga jou helpen. Wat wil je precies wijzigen?

Ik: Ik wil de internetsnelheid verhogen. Daarvoor moet ik naar hussel. Op zich niet zo erg, dus ik heb alles ingesteld

Ik: hussel 500 met 4k tv (2 apparaten met gratis opnemen), spotify naar free

Ik: bedrag is maar een paar centen meer dan wat ik nu betaal

Ik: ik heb nu alles-in-1

Daniel: Goed. Ik ga jou hierbij helpen.

Daniel: Weet je zeker dat jij 4K wilt?

Ik: ik wil het opnemen-pakket. Als ik dan 2x 4K neem, dan is dat gratis, kost 1 cent meer om het zo te doen t.o.v. een los opnemen-abonnement

Daniel: 

Hussel Internet 500 Mbit/s€55,00/mnd

€0,00 KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (5 apparaten) x 1 €0,00/mnd

€0,00 Opnemen Pakket gratis x 1 €0,00/mnd

€0,00 Pluspakket x 1 €6,99/mnd

€0,00 Gratis Onderling Bellen x 1 €0,00/mnd

€0,00 Vast telefoonnummer x 1 €2,00/mnd

€0,00 Hussel Entertainmentkorting x 1 €-5,00/mnd

€0,00 4K TV x 1 €2,50/mnd

€0,00 Interactieve TV met een TV-ontvanger x 1 €10,00/mnd

€0,00 Extra tv-ontvanger x 1 €5,00/mnd

€0,00 Totaal €76,49/mnd

€0,00

Daniel: Zo?

Ik: nee, het bedrag is 73,99

Ik: kan ik een screenshot delen?

Daniel: Waarschijnlijk geen vaste telefonie nodig

Ik: 

Product Hussel Internet 500 Mbit/s € 55,00

Hussel Entertainmentkorting € -5,00

Maandelijkse kosten

Opnemen Pakket gratis € 0,00

Pluspakket € 6,99

Gratis Onderling Bellen € 0,00

Vast telefoonnummer € 2,00

KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (5 apparaten) € 0,00

Nieuw toegevoegd Extra tv-ontvanger € 5,00

 - Opnemen Pakket gratis € 0,00

Interactieve TV met een TV-ontvanger € 10,00

Ik: 

Verwijderde opties

Extra TV-ontvanger € 5,00

Interactieve TV met een TV-ontvanger € 10,00

HD tv-ontvanger – gratis € 0,00

HD tv-ontvanger – gratis € 0,00

Spotify Premium – gratis € 0,00

Vast telefoonnummer – gratis € 0,00

Pluspakket € 9,99

KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten) € 0,00

Pluspakket gratis – Compleetvoordeel € -9,99

Totaal per maand € 73,99

Daniel: Het pluspakket is niet gratis

Daniel: Jij krijgt daarvoor in de plaats hussel entertainment korting

Ik: https://www.dropbox.com/s/dxxwcpczb6jcwjn/KPN_wijziging.PNG?dl=0

Ik: screenshot

Daniel: Ik geloof wat er staat. Maar het is helaas niet zo

Ik: dan houdt het op

Ik: als jij niet eens in staat bent om mij te helpen

Daniel: Goed. Dat je toch even contact hebt opgenomen. Want nu weet je hoe het precies zit.

Daniel: Noh A…

Daniel: Ik help je juist

Ik: aorry hoor, maar klantenservice kpn is verschrikkelijk, dat blijkt

Ik: nee, je spreekt de website tegen

Ik: ik ga niet extra betalen alleen omdat het via de chat gaat

Daniel: De website hanteert de voordeel van KPN compleet. Maar deze propositie bestaat niet meer als jij jouw thuis abonnement wijzigt naar KPN Hussel. Dan krijg je dus de voordelen van KPN Hussel op de vaste diensten voor thuis

Ik: dat voordeel is dus een nadeel.

Ik: Laat me raden... dan raak ik ook alle 'voordelen' kwijt van mobiel

Daniel: Nee. Zolang jij niets veranderd aan de abonnementen voor mobiel dan blijft die voordeel intact. Zodra jij dus een wijziging doorvoert van een product en dit wordt dan KPN Hussel, dan krijgt dat product de voordeel van KPN Hussel

Daniel: Het oud blijft zolang het niet gewijzigd wordt

Daniel: oude*

Ik: dan wil ik eerst een volledige kostenplaat voor de nieuwe situatie

Daniel: Voor thuis?

Ik: voor alles wat ik bij kpn afneem

Ik: want alles hangt aan elkaar vast

Ik: met garantie dat het inderdaad zo klopt

Daniel: Jij combineert de thuis producten met de mobiele producten.

Hussel Internet 500 Mbit/s €55,00/mnd

KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (5 apparaten) x 1 €0,00/mnd

Opnemen Pakket gratis x 1 €0,00/mnd

Pluspakket x 1 €6,99/mnd

Gratis Onderling Bellen x 1 €0,00/mnd

Vast telefoonnummer x 1 €2,00/mnd

Hussel Entertainmentkorting x 1 €-5,00/mnd

4K TV x 1 €2,50/mnd

Interactieve TV met een TV-ontvanger x 1 €10,00/mnd

Extra tv-ontvanger x 1 €5,00/mnd

Totaal €76,49/mnd

06-…

KPN 2014 Mobiel Basis 150 HS1 0.5GB

• 150 bellen/sms

• 24 maanden € 15,96

06-…

Hussel onbeperkt data en 150 min/sms onbeperkt data

• 150 bellen/sms

• 24 maanden € 26,50

06-…

KPN 2015 SO Basis 0.5GB

• 150 bellen/sms

• 12 maanden € 16,48

Een overzichtje

Daniel: Maar weet jij wel wat 4K precies inhoud?

Daniel: Het is niet zo dat jij op eens op alle zender 4K kan kijken

Daniel: Het zijn 4 zenders die in 4K uitgezonden en dat zijn niet de meest bekeken programma's

Daniel: Wel ontvang je het 4K content ondemand. Dus als jij een film wilt huren kan dat in 4K

Ik: ik neem 4k omdat dat hetzelfde kost als niet-4k. als het goed is krijg ik dan een ander apparaat in plaats van wat we nu hebben staan

Ik: er is nog een mobiel nummer

Ik: ik weet wat 4k inhoudt

Ik: en wat gaat er veranderen aan de mobiele zaken en kortingen/voordelen als ik thuis over stap?

Daniel: 4K is niet het zelfde. Om dit te kunnen ontvangen moet je dus een 4K pakket erbij nemen

Daniel: 

06…

KPN 2 GB en 150 min/sms 2GB

• 150 bellen/sms

• 24 maanden€ 14,40

Daniel: Die was ik inderdaad vergeten

Ik: de 4k uitzendingen interesseren me niet. Ik kan dan opnemen en krijg een beter apparaat

Ik: de mobiele nummers hebben dubbele data dat staat er niet bij. Lijst is niet volledig.

Daniel: Ja. Dat klopt. Maar dat zie jij ook terug in mijnKPN. Ik liet alleen het overzicht zien van de prijs. Daar vroeg jij om.

Ik: ik wilde de voodelen ook zien, daar zit juist het probleem bij jullie - je weet nooit waar je aan toe bent totdat het te laat is. En dan nog beweren dat het abonnement niet teruggedraaid kan worden.

Ik: Daarom wil ik eerst een GEGARANDEERDE lijst met alle voordelen, kortingen, te betalen prijzen

Ik: dat lijkt mij een redelijke vraag

Daniel: Zoals ik al zei. De voordelen veranderen niet op de producten die niet gewijzigd worden naar KPN Hussel. Die voordelen behoud als je thuis combineert met mobiel.

Ik: wat jij zegt is mij niet gegarandeerd genoeg. dit heb ik eerder meegemaakt

Daniel: Wat ik zeg valt niet goed. Excuses

Ik: ik zal mijn vraag veranderen: Als ik aangeef welk abonnement ik wil, kunnen jullie dan voor alle producten die ik bij jullie afneem een totaaloverzicht geven van wat jullie bieden en wat ik daarvoor betaal?

Ik: met garantie

Daniel: Nee. Ik kan jou dus het overzicht geven als jij wijzigt in de propositie. Dus dat jij een nieuw abonnement wilt. In dit geval ging het om KPN thuis. Dat heb ik gegeven.

Ik: laat maar, ik stap maar over naar een andere provider, een die het wel kan aangeven. Dit slaat echt nergens op. Elk bedrijf kan keurig een offerte sturen, waarom KPN dan niet?

Daniel: Ik heb een offerte gestuurd. Als jij voor mobiel een offerte wilt over de nieuwe propositie. Dus stel dat jij een mobiel abonnement wilt verlengen, dan moet ik eerst weten wat je wilt.

Ik: dit is een vodje, geen offerte. Ik wil de mobiele zo laten, maar vaste internetsnelheid verhogen tot 500 up/down. Dat doe ik via de website, lukt niet door een technische storing (ja ja...) en vervolgens krijg ik het in de chat niet eens voor elkaar om een nette offerte aan te vragen, want de eerste berekening valt gelijk al duurder uit dan de website

Ik: kan ik een transcriptie van deze chat krijgen?

Daniel: Ik kan geen offertes sturen. Maar ik laat je dus zien wat de prijs is als jij naar KPN Hussel Thuis wilt overstappen met opties die jij wilt. Dat heb ik gedaan. Als ik een account manager was geweest had ik een offerte kunnen sturen ;-)

Ik: Wil je me doorverbinden met een account manager?

Daniel: Wij hebben geen account managers

Ik: ok, geef mij de transcriptie

Ik: dan stop ik deze exercitie in geduld

Daniel: Maar je weet nu in ieder geval wat het gaat kosten bij KPN als jij dit wijzigt naar KPN Hussel. Je kan van deze chat een kopie maken. Door de tekst te selecteren en op een kladblok plakken

Ik: nee dat weet ik niet. Lekkere chat ook, niet eens een nette transcriptie. Hoeveel klachten krijg je trouwens zo per dag?

Ik: waarschijnlijk heel veel, als ik zo de fora en reviews nakijk

Daniel: Wat weet je niet? De prijs heb ik jou gegeven. Meer kan ik ook niet doen.

Ik: dag, ik ben weer wijzer geworden, betere opties bij een ander

 

Storing zit er nog (deels):

  • de website is VERSCHRIKKELIJK TRAAG
  • het is niet mogelijk om een abonnement te wijzigen; bij de bevestiging krijg ik een melding over een technische storing en om het later nogmaals te proberen. Gedaan, maar het blijft fout gaan

Helaas blijkt KPN net zo slecht te zijn op de website als hun klantenservice-kwaliteit… Kom op zeg, als internet-provider mag je toch verwachten dat ze hun eigen zaakjes op orde hebben!

 

Ik wil graag overstappen van alles-in-een naar hussle 500. Kost me hetzelfde, maar dan heb ik in plaats van down=100 en up=30 voor zowel down als up 500.

Waarom komt KPN zelf niet met een bericht dat ik beter kan overstappen naar hussle? Beetje erg jammer dit. En dan voor 73,99 per maand!

Admin: Reactie samengevoegd met je andere topic


In mijnkpn zou je het abonnement aan kunnen passen. Lukt dat niet?


In mijnkpn zou je het abonnement aan kunnen passen. Lukt dat niet?

Nee. Ik kan daar alleen kiezen voor een hussel. Op zich prima, maar wat heeft dat voor gevolg voor mijn mobiele pakketten? Met name het verhaal van dubbele data omdat ik alles-in-1 had?

En dan blijkt de prijs op de site nog anders te zijn dan via de chat. Wat moet ik dan aanhouden?

En daarnaast dus die technische fout waarbij ook later proberen niet helpt. Dus al zou ik het via de site willen, dan kan het nog niet eens.

 

Ik wil gewoon een offerte voor de nieuwe situatie, logisch toch dat ik eerst wil weten wat ik waarvoor ga betalen?


Als bestaande klant kan je niet via de site verlengen.  Je krijgt ook geen kortingen zoals nieuwe klanten die krijgen.  Ik ben thuis naar Hussel gegaan en dat had geen invloed op mijn mobiele abonnement.  Dus de voordelen zoals dubbele data etc bleven gewoon zoals het was. Uiteindelijk ben ik ook mobiel naar Hussel gegaan omdat ik unlimited data wilde. Bel met 0800'-0402 tegen de computer die je aan de lijn krijgt zegt je ik wil opzeggen.  Dan krijg je de verkoop en die weten alles over prijzen. Met misschien wel wat extra voordeel :wink:


Wel vreemd dat je als bestaande klant niet kan verlengen… Een nieuwe klant kan dat ook niet. De website reageert verder prima, ik zie wat ik kwijt raak en wat ik krijg. Maar dan alleen voor thuis, niet voor de mobiele.


Op de site staat als je al klant bent wat je kan doen en dat is naar mijnkpn gaan. Zolang je mobiel niets verandert gebeurt er ook niets.


Hoi @Arco, je wil graag een overzichtje van de kosten. 

Die heb je toch?

Hussel Internet 500 Mbit/s €55,00/mnd

KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (5 apparaten) x 1 €0,00/mnd

Opnemen Pakket gratis x 1 €0,00/mnd

Pluspakket x 1 €6,99/mnd

Gratis Onderling Bellen x 1 €0,00/mnd

Vast telefoonnummer x 1 €2,00/mnd

Hussel Entertainmentkorting x 1 €-5,00/mnd

4K TV x 1 €2,50/mnd

Interactieve TV met een TV-ontvanger x 1 €10,00/mnd

Extra tv-ontvanger x 1 €5,00/mnd

Totaal €76,49/mnd

Maar deze is duurder dan als je het via Mijn KPN hebt gedaan? Want een offerte kan ik zo niet sturen. 

Je kan normaal niet verlengen nee, maar omdat jij nog geen Hussel abonnement hebt kan je met jouw Vaste diensten naar de hussel. Voordelen op jouw mobiele abonnementen blijf je behouden tot je deze ook verlengd naar de Hussel. Dan vervalt de dubbele data. 


@Bart_Z Dit lijstje is duurder dan via de website. Daarom ga ik er niet mee akkoord. Het bedrag is namelijk 73,99. Zie hieronder. De melding bovenin krijg ik een halve minuut na het klikken op ‘Plaats bestelling'. Als je het op deze manier in orde kan maken, dan graag.

Dit is namelijk wat KPN aanbiedt en wat ik accepteer. dus niet die 76,49.

Scheelt namelijk toch weer 30 euro per jaar.

 


Dat is wel opmerkelijk ja. Je levert dan wel een ontvanger in. Dat is ook de bedoeling? En zou je jouw gegevens een aan jouw profiel willen toevoegen. Hoor ik als je dat gedaan hebt, ga ik kijken waar ik op uitkom. 


Ik heb mijn profiel nu zoveel mogelijk ingevuld. 

Waarom zou ik een ontvanger inleveren? Er zijn er 2 in dat aanbod, nu heb ik er ook 2, nooit meer gekregen.

 


Dat is wel opmerkelijk ja. Je levert dan wel een ontvanger in. Dat is ook de bedoeling? En zou je jouw gegevens een aan jouw profiel willen toevoegen. Hoor ik als je dat gedaan hebt, ga ik kijken waar ik op uitkom. 

Ik heb nog niks gehoord... 


Ik heb nog even meegekeken en het pakket samengesteld. Ik kom ook op 76,49 euro per maand:

Heb je ook een screenshot van de 73,99 euro. Ik ben wel benieuwd waar het verschil in zit. Ik vermoed in de 4K tv. Want als je die uitzet, dan kom je op 73,99 euro per maand. 


Hierboven netjes 4k aangegeven. Als ik dat uit zet en toch 2 ontvangers wil, dan krijg ik dit hieronder:

Er zit dus wel degelijk verschil in de opbouw. Deze aanbieding hoort dus de standaard te zijn, tenslotte wordt dat aangeboden, alleen kan het systeem mijn bevestiging niet doorgeven, blijkbaar.


Het gekke is dat er geen kosten voor 4K berekent worden. Deze zijn wel degelijk 2,50 euro per maand. Daar gaat het dus fout. Daar komt ook de foutmelding vandaan verwacht ik. Ik zal dit dan ook gaan melden. Want kun je hem wel doorvoeren zonder 4K? Dat kun je altijd nog toevoegen mocht je dat willen. 

 


Misschien kan ik dat wel, maar waarom zou ik 2,50 meer betalen dan wat kpn mij aanbiedt? Ik hoor deze aanbieding gewoon te kunnen accepteren! 

Worden er ook andere ontvangers geleverd afhankelijk of je wel of geen 4k hebt? 


Ook hier dit probleem, wijzigen abonnement van TFT 100/10 glas naar 200/200 met 2x 4K ontvangers, meerprijs is minder dan 1 euro extra per maand. Door een technische fout is het doorvoeren van de bestelling niet mogelijk…..


Misschien kan ik dat wel, maar waarom zou ik 2,50 meer betalen dan wat kpn mij aanbiedt? Ik hoor deze aanbieding gewoon te kunnen accepteren! 

Worden er ook andere ontvangers geleverd afhankelijk of je wel of geen 4k hebt? 


Nee, alleen bij 4k krijg je andere ontvangers, bij gewoon blijf je de huidige gebruiken.

En als er duidelijk een fout in de aanbieding zit hoeft KPN deze niet door te voeren, achter het vinkje 4k staat duidelijk 2.50 euro per maand, deze komt niet voor op het overzicht dus is een duidelijke fout.

4k kost je dus linksom om rechtsom 2.50 extra boven op de 73.99 van de aanbieding, het is namelijk geen bindende offerte met een einddatum.

 

@Speedmaster , misschien doordat het oud Telfort is en de systemen nog niet lekker op elkaar zijn ingewerkt lukt het niet om hem door te voeren, dan is de oplossing even bellen of chatten en kijken of er geen fout in het totaal bedrag zit wat de doorvoering tegenhoud.


@Speedmaster , misschien doordat het oud Telfort is en de systemen nog niet lekker op elkaar zijn ingewerkt lukt het niet om hem door te voeren, dan is de oplossing even bellen of chatten en kijken of er geen fout in het totaal bedrag zit wat de doorvoering tegenhoud.

 

Ehh…. nee dus, KPN dwingt je aan alle kanten naar alles online doen en zo min mogelijk “persoonlijk contact” Dan vind ik dat ze dit soort zaken ook maar online moeten oplossen.


Er staat helemaal geen 2,50 achter de 4k! Laten we wel goed blijven kijken. Dit is gewoon een rechtsgeldige aanbieding die ik accepteer.

KPN dient dit in orde te maken, wettelijke plicht. Niks vrijblijvend, want als op de factuur ineens iets anders staat hoef ik het niet te slikken maar kan bezwaar maken. Kpn is gewoon te groot waardoor ze denkt alles te mogen, inclusief de wet overtreden. 


Maar er zit een fout in de aanbieding waar het fout lijkt te gaan zoals Doornekamp33 ook al aangeeft. Wanneer juist doorgevoerd dus voor het bedrag waar ik op kom gaat het lukken. Mocht je willen kan ik dat voor je in orde maken. De aanbieding die jij wil kan niet helaas. 

En ook voor @Speedmaster Ik heb gemeld dat het niet goed gaat. Mijn collega's gaan er mee aan de slag. 


Maar er zit een fout in de aanbieding waar het fout lijkt te gaan zoals Doornekamp33 ook al aangeeft. Wanneer juist doorgevoerd dus voor het bedrag waar ik op kom gaat het lukken. Mocht je willen kan ik dat voor je in orde maken. De aanbieding die jij wil kan niet helaas. 

En ook voor @Speedmaster Ik heb gemeld dat het niet goed gaat. Mijn collega's gaan er mee aan de slag. 

Hoezo ‘kan niet’? Ik had de offerte al geaccepteerd. Jullie mogen die niet meer wijzigen. Maak die aanbieding in orde voor 73,99. Uiteraard kan dit wel.

Eventueel geeft u een losse korting van 2,50, zodat het bedrag netjes uitkomt op het door KPN geoffreerde en door mij geaccepteerde bedrag.

Ik verwacht een klantvriendelijkere houding bij KPN wanneer ze vindt dat ze haar aanbiedingen zomaar kan annuleren, dus wacht ik op uw bevestiging dat de door KPN gestelde aanbieding is doorgevoerd. Wellicht dient u te overleggen met andere afdelingen, dat is natuurlijk prima en ik ben bereid een week te wachten zodat u dit in orde kunt maken.


Hoezo ‘kan niet’? Ik had de offerte al geaccepteerd. Jullie mogen die niet meer wijzigen.

Er staat op diverse pagina's van de KPN site onderaan een linkje naar de voorwaarden, waar zoiets in staat als "onder voorbehoud van fouten". Dat zal hier ook wel van toepassing zijn. De juristen van KPN hebben dat echt wel dicht getimmerd.


@Nick83 ‘zal wel’, ‘echt wel', ja ja… echt een slimmerik zeker

Stukje uit de soort-van-algemene-voorwaarden:

Bevestiging van uw bestelling

Zodra u op de knop ‘Plaats uw bestelling’ (of vergelijkbaar) klikt, bevestigt u uw bestelling.

Daarnaast is nergens een ‘Algemene voorwaarden’ te bekennen. Ja, ze geven een link naar een pagina met allerlei voorwaarden-PDF's, waar dan weer in staat dat er allerlei overrules in de regels mogelijk zijn. Onduidelijkheid dus. En dat terwijl de algemene voorwaarden wettelijk heel duidelijk moeten zijn, inclusief die naam.

Ik heb mij aan de bestelvoorwaarden gehouden, nu KPN nog.


Weet je, ik vind het wel best zo. Ik neem de komende maand de 500/500 hussel zonder 4k en stap dan over naar een andere provider, tenzij KPN nu direct met een oplossing komt.

@Bart_Z graag antwoord

 


Hoe graag ik ook wil. Ik kan het niet voor je in orde maken. Dit omdat het een fout betreft. Zonder de 4K is natuurlijk geen probleem voor 73,99 per maand of met 4K 76,49 per maand. Mocht ik dat nog in orde mogen maken, dan hoor ik dat graag.