Skip to main content

Goedendag,

Aangezien ik ben verhuisd en al drie keer op een monteur zit te wachten die niet op komt dagen ben ik zeer gefrustreerd !

Als klant van KPN wordt je niet geholpen en als je belt wordt gewoon de verbinding verbroken.. niet normaal

Ik heb mijn contract al drie keer bevestigd gekregen en al drie keer komt, hoor of zie je niemand. Schandalig.

Wij hebben een bedrijf en werken thuis, de schadeclaim is in de maak.

Vr groet,

J Bouwman

 

 

 

 

Beste @jantinebouwman, welkom! Dit is wel heel erg vervelend! Het is erg druk, zowel hier als bij de telefonische ingang. Het kan daardoor wat langer duren voordat er opgenomen wordt, maar je moet op een gegeven moment wel een collega aan de lijn krijgen.. Wat is op dit moment precies de status van de verhuizing? Jullie wonen al op het nieuwe adres? En daar is nog geen monteur geweest? Hebben jullie de mogelijkheid om de boel zelf aan te sluiten? Als je naast het beantwoorden van mijn vragen ook jouw forumprofiel invult met je postcode + huisnummer en klantnummer, kijk ik graag met je mee. 


Hallo Marcia,

Wij wonen er inderdaad nu een week op ****. Het is een nieuwbouwwoning in een bestaande straat. De monteur moet opdracht geven en goedkeuring zodat Volker Wessel ingeschakeld kan worden. De laatste weet dit al zeker een maand maar KPN geeft geen opdracht, Degene van Volker Wessel geeft aan dat er aan de andere kant van de straat op ongeveer 20 meter een aansluiting zit dus is geen probleem. De draad van kpn ligt inmiddels gereed in de meterkast. Graag via<email> reageren want zoals gezegd heb ik op het nieuwe nog een internet bedraad. Of via 06-***

Bvd Jantine Bouwman.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dank je, @jantinebouwman! Ik zie dat er inderdaad al een hele geschiedenis aan vooraf is gegaan. Op dit moment is de status als volgt:

  • het adres is inmiddels bekend bij het kadaster
  • het adres is nog niet volledig bekend in onze netwerkadministratie
  • de eerdere verhuizingen werden steeds geannuleerd omdat ons systeem dan vond dat er meer dan 25 meter graafwerk nodig was, en dat moet dan op andere manier worden aangevraagd
  • de verhuizing is op 27 augustus opnieuw ingevoerd maar staat on hold vanwege de toevoeging

 

Ik heb zojuist een melding aangemaakt voor het back office team die hierover gaat met uitleg van de situatie, ook wat je net aangeeft over Volker Wessels en de 20m. Zij pakken dit verder op en nemen binnen enkele dagen contact met je op. Dit doen ze op het 06-nummer dat je doorgaf. Let er wel op dat ze met afgeschermd nummer bellen. 

Verder zie ik dat een collega die jij begin vorige week sprak genoteerd heeft dat hij een verzoek heeft gedaan om een noodpakket op te sturen, maar niet kon garanderen dat dit ook toegekend werd. Heb je deze ook ontvangen?


Hallo Erik,

Nee dit noodpakket heb ik niet ontvangen. Hier ook weer voor gebeld en er waren er geen meer aanwezig vanwege corona ?!!

Dus ook dat lukte niet..

Door dit backoffice ben ik ook al twee keer eerder gebeld zonder gevolg.

Hopelijk gaat het deze keer wel.

Gr Jantine

Ps : ik heb nog toegang hier tot 10 september (oude adres) dus hopelijk is er dan wat geregeld.


Meestal neemt de back office binnen 3 werkdagen contact op. Dus dat zal dan vandaag, maandag of dinsdag zijn. Wat betreft noodpakket, ik moet het even nakijken, maar ik denk dat we dit nog wel kunnen regelen. Maar ook daar wil ik eigenlijk even de back office mee afwachten. Als het namelijk nog wel komende week in orde gemaakt kan worden, dan is een noodpakket niet per sé nodig. Als je nou onverhoopt dinsdag nog niets gehoord hebt, meldt het hier. Dan kunnen we dan dat noodpakket alsnog sturen zodat je die hebt voor de 10e.


Oke prima ! ik laat het dinsdag weten. Hopelijk heb ik goede berichten nu ! dank voor de mogelijke oplossing,

 

gr Jantine


Hallo Erik,

 

Wederom ben ik niet gebeld door backoffice of iets dergelijks.. Niks meer gehoord van niemand van de KPN.

Wel heb ik stappen ondernomen internet te krijgen via wifi in de woning. Dit was binnen een uur geregeld door een extern bedrijf waarvan ik de kosten ga verhalen, dat lijkt me logisch.

Tenslotte ben ik zakelijk ook afhankelijk van internet. Dan blijft nu de vraag wanneer er toch iemand gaat komen om alles aan te sluiten via de kabel ?!

 

Graag je reactie,

 

Vr groet,

Jantine Bouwman


Nou... ik denk niet dat KPN u de kosten van dat externe bedrijf gaat vergoeden. KPN is u helemaal niets verplicht ofzo. Echt niet.


Beste @jantinebouwman, wat rot dit allemaal! Ik zie dat we dinsdag een mail hebben gestuurd. Heb jij deze niet ontvangen? Ik zie dat er inderdaad in vermeld wordt dat we de aanvraag wederom niet in behandeling kunnen nemen i.v.m. de afstand. Daarom wil ik je toch verzoeken om Volker Wessels opnieuw te bellen. Ik zal jou de mail ook opnieuw sturen. Mijn excuses voor de situatie!