Skip to main content

Sinds gisteren viel mijn internet steeds uit zodat thuiswerken onmogelijk was. Na eindeloos veel proberen uiteindelijk een afspraak gemaakt met KPN-monteur voor morgen. Ineens heb ik nu sinds een uur constant internet en kan ik zonder problemen TV kijken. Het lampje van het modem Expedia Box v10A blijft op groen staan ipv rood en het blauwe lampje aan de zijkant dat normaal àltijd knippert, staat uit. Betekent het dat het internet nu goed blijft doen en ik de monteur voor morgen kan afzeggen?

Hallo @Catharina4 ,

Heeft de monteur alles nog even bij jou nagekeken? Werkt je internet nog goed? 


Ha @Catharina4, welkom! Ik ben ook wel benieuwd naar of de monteur nog geweest is. Excuses voor de late reactie van onze kant! Als we nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag. 


Ik ben een beetje de kluts kwijt. Dacht op deze plaats al een update te hebben gegeven.:see_no_evil: De monteur heb ik afgezegd omdat het internet weer wat stabieler werd. Maar de verbinding is nog wat wiebelig, het modem springt soms ineens op rood. Toevallig word ik morgen aangesloten op glasvezel, dan zal ik de monteur vragen om daar even naar te kijken. Dank voor je reactie!:thumbsup_tone1:


Geen probleem hoor! Top dat je het nog even laat weten. Mocht ik na morgen nog iets voor je kunnen doen, weet je me te vinden. Veel plezier van je glasvezelverbinding!