Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb enkele uren geleden een Internet & TV contract afgesloten. Blijkbaar moet er een monteur langskomen, wat natuurlijk geen enkel probleem is. Er stond bij dat hij/zij op 25 februari langs kan komen. Nu heb ik een datum van 3 maart 2021.

Zou u zo vriendelijk kunnen zijn om dit te wijzigen naar (eind) deze week of, indien mogelijk, het weekend? Dit i.v.m. het thuiswerken. Ik kan, eventueel, ook langs een KPN winkel in de buurt langsgaan om het Internet & TV pakketje op te halen via Click & Collect. Dit had ik in het verleden ook eens gedaan toen de modem stuk was. 

 

Ik hoop dat er een oplossing is voor dit probleem(pje). 

 

Mvg,

 

ZeB

Hoi @Zohair, als er eenmaal een monteur gepland word, is het niet meer mogelijk om de aansluitdatum naar een eerder moment te verschuiven. Ik zie dat de bestelling geplaatst is op 22-02, plandatum staat op 03-03. Dit stond in de orderbevestiging: “U hebt ons gevraagd om uw abonnement te starten op 25 februari 2021. Wij controleren nu of dit mogelijk is. U ontvangt nog een aparte e-mail van ons met extra informatie over uw bestelling. Hierin staat ook de definitieve startdatum van uw abonnement.” Waarschijnlijk was het te kort dag om de aansluiting op 25 februari te realiseren. Helaas kan ik hier niks in betekenen. :frowning2: