Skip to main content

Stuur je apparatuur terug

Lekker groen bezig

Hallo @WijntjeKroesbergen ,

Dan kun je dit bericht en eventuele herinneringen negeren. 

De monteur zal die apparatuur binnenkort vast opsturen naar de juiste afdeling binnen KPN. 

Monteurs sturen doorgaans eens per week al het oude apparatuur terug. Deze wordt daarna nogmaals gescand en dan stoppen deze mailtjes. U kunt hem dus als niet verzonden beschouwen.

Als het goed is heeft u ook een werkbon gehad van de monteur, bij werkzaamheden staat dan als het goed is ook inname modem/tv ontvanger etc.

@Noordzee en @Ik_Combineer Ik waardeer jullie input en vooral geduld. 

Maar met alle respect, @WijntjeKroesbergen zou je ook iets meer woorden willen gebruiken om duidelijk te maken wat er aan de hand is? 

Graag: Ik ben een nieuwe klant Ik krijg de hele tijd mails van jullie dat ik apparatuur moet terugsturen.

Er waren drie complete router sets gestuurd omdat er twee wijzigingen geweest zijn.

Uiteindelijk was het goed en de monteur heeft6 twee sets mee teruggenomen. Een set is geïnstalleerd.

Nu vragen jullie steeds dat ik se sets moet terugsturen en ik kan niet eens hierop reageren! Het is een NOREPLY mail…...

Voorbeeld van de mail: LAATSTE KANS!!

Beste mevrouw Kroesbergen-Van Deelen,

We hebben je laatst gevraagd om de apparatuur naar ons terug te sturen. Heb je dit ondertussen al gedaan? Heel erg bedankt! Lees niet verder. Nog geen tijd hiervoor gehad? Geen probleem. Stuur je apparatuur zo snel mogelijk terug. De verzendkosten zijn voor ons.

Stuur deze apparatuur nog terug

1 KPN Experia Box

1 KPN TV+ Box

Duidelijk, dankjewel. Van wanneer was dit laatste bericht? Ik verwacht namelijk dat de monteur inmiddels dit heeft opgestuurd en dat het verwerkt is en dat je verder geen berichten meer zult ontvangen hierover. 

Mocht dit wel het geval zijn, laat het me weten. Dan ga ik daar werk van maken. 

Reageer