Skip to main content

Goedemorgen,

Ik wil graag even een klacht indienen over de zeer slechte service die KPN op dit moment verleent. Wat een bagger. Werkelijk niet van deze tijd....of ik wordt te oud.

 

Telefoonnummer ergens via, via achterhaald, niet te bereiken. Ik krijg een robot aan de lijn die me uiteindelijk naar de website verwijst.

Chatten: niet mogelijk. De BOT weet de vraag niet en stuurt je naar de website.

Klantenservice via de website: niet mogelijk. Je komt bij een standaard menu met alleen maar uitleg en bestelmogelijkheden. 

Mail niet mogelijk.

Tja, waar blijf je dan met je frustratie, je onbeantwoorde vraag…..

Waar is het persoonlijk contact gebleven. Een vriendelijke stem die vraagt of ze/hij je kan helpen?  En die je vervolgens ook werkelijk helpt.

 

Ik ga verhuizen, heb dat aangegeven en ontvang een mail dat er een gratis monteur zal komen, omdat ik zelf het overhuizen niet kan/mag doen. Prima, dus ik klik op de knop van 'maak hier snel een afspraak'. Wat denk je..... niets. Ik kom bij een agenda maar kan daar geen dagen selecteren.

Helaas......

 

Ik bel een informatienummer en vraag naar de KPN. Gelukkig wordt ik nu wel naar iemand doorverbonden, nou ja, ik sta in de wacht. In totaal duurt het wachten 7 minuten. Daarna wordt de verbinding verbroken zonder dat er maar een woord is gewisseld. Opnieuw gebeld. Weer 26 minuten verder voordat diegene een afspraak kan maken. Totaal dus 33 minuten. Kosten zijn 1 euro per minuut + gebruikelijk belkosten. Wie gaat dit betalen???

Ik baal hier ongeloofelijk van. Wat een K.T service. Is dit wat KPN tegenwoordig wil uitstralen? Waarschijnlijk is het moeilijker om over te stappen naar een ander en daar zal de huidige tijdsgeest niet anders zijn, dus ook een klote service, dus overstappen schiet ik niets mee op. Maar dit is toch geen service. Ik betaal een godsvermogen aan het KPN abonnement, maar nul service, geen hulp, geen contact, NIETS.

 

Wat zou er gebeuren als ik de facturen een tijdje niet betaal. Zou er dan iemand bellen om te vragen wat er aan de hand is?  Gezien de ervaring met KPN tot nu toe, denk ik het niet.

 

Mocht een persoon dit bericht toch ontvangen/lezen, dan hoop ik dat er iets mee gedaan wordt!

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

 

Omdat het via internet en de webpagina dus niet lukt, ben ik genoodzaakt om te bellen.

Hiervoor zegt KPN nu dat er kosten zijn gemaakt. In totaal 26,25 voor 33 minuten wachten, wachten en met heel weinig vertrouwen, een afspraak voor een monteur gemaakt.

Wie o wie vertelt mij hoe ik deze kosten kan declareren??!!  

Want ja, zo kan ik ook een gratis monteur aanbieden omdat ik ga verhuizen en zelf het kastje niet kan/mag meenemen.

Dus KPN meelezers: graag deze kosten in mindering brengen op mijn abonnement.


Beste,

ik heb via, via heel veel omwegen en frustratie (zie overige berichten van mij) een afspraak gemaakt. Althans dat is mij verteld.

De betreffende call-center medewerker gaf aan dat het ongeveer een kwartier zou duren en ik dan de bevestiging in mijn mail zou hebben. 

Inmiddels zijn we 28 kwartieren verder …… en jullie raden het al…… geen bevestiging. 

Ik ben toch zo benieuwd of er op 30 mei een monteur staat…?

Zo niet, dan weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Bellen kost een vermogen en op andere manieren is KPN niet thuis.

Mocht iemand weten hoe dit echt OPLOSBAAR is, dan hoor ik dat graag.

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Hallo @Teleurgestelde Rob, welkom op het forum. 

Wat ontzettend vervelend om dit te horen, je bent al een tijdje bezig begrijp ik. De afspraak met de monteur is inmiddels wel gemaakt begrijp ik? 

Ons klantenservice nummer is te vinden op de website en op onze servicepagina.  KPN is te bereiken op 0800-0402, dit nummer is altijd gratis.  Het klopt dat je eerst een keuze menu krijgt, en vaak wordt je ook doorverwezen naar de website. Dit omdat in veel gevallen de klant de problemen zelf weet op te lossen door middel van de doorgestuurde links. De verbinding wordt echter niet verbroken, als je aan de lijn blijft word je doorverbonden met een medewerker. 

Ik vind het jammer om te horen dat jij gebeld hebt via een doorschakel service, de kosten kunnen dan inderdaad hoog oplopen. Je betaald die kosten echter niet aan KPN, de doorschakel service verbind jouw door naar ons en strijkt op die manier geld op. Erg spijtig maar aan de kosten kan ik helaas niets doen. Al je vragen hebt kan je die natuurlijk altijd hier op het forum kwijt, of bellen met ons gratis nummer. 


Beste Hanna,

Wat fijn dat er iemand reageert en me daadwerkelijk kan helpen. Helemaal top.

Ik weet echt niet of de afspraak gelukt is. Ik zou een bevestiging krijgen, maar die heb ik nog steeds niet. Ik heb er niet veel vertrouwen in. Mede omdat ik van KPN nog steeds herinneringen krijg voor het maken van een afspraak in verband met verhuizing. 

En dan zul je zien.... geen monteur waar ik hem/ haar verwacht een voordat er dan weer een nieuwe afspraak gemaakt is, zijn we alweer een maand verder. Niet zo handig na een verhuizing. Maar we wachten af. En ik zal toch nog maar een keer proberen om het nummer te bellen en dan te blijven hangen. Wellicht gloort er hoop. 

Rob.


Hoi @Teleurgestelde Rob

Dan ga ik voor je aan de slag! Zou je voor mij jouw postcode en huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen? Dan ga ik kijken of er een afspraak is gemaakt en zo niet ga ik ervoor zorgen dat die er komt. Geef je even een seintje wanneer je dit hebt gedaan? 


Hallo Hanna,

wat een service. Wat fijn dat iemand me kan en wil helpen.

Ik heb postcode en huisnummer in mijn profiel toegevoegd. Ik ben benieuwd of de afspraak gemaakt is.

Ik hoor graag van je.

Nogmaals, erg fijn, bedankt.


Hoi @Teleurgestelde Rob, sorry dat je wat langer op antwoord hebt moeten wachten. Het is mij nu gelukt om een afspraak in te plannen. Als het goed is krijg je daar ook bevestiging van. Ik heb de monteur voor nu ingepland op woensdag 1 juni tussen 10:00-12:00. Mocht je op dat tijdstip niet thuis zijn, stuur mij dan een privé bericht dan gaan we de monteur herplannen. 


Ik heb nog geen bevestiging gehad van de afspraak op 1 juni. 

Gaat dit goed?