Skip to main content

Afgelopen zaterdag voor mijn ouders een afspraak gemaakt voor een monteur vandaag van 10:00-12:00… echter denkt de monteur er anders over? Er is namelijk nog geen monteur geweest en mijn ouders zijn in paniek! Ze kunnen immers niet bellen en berichten sturen… (en zijn van de buitenwereld afgesloten)

navraag bij servicedeskmedewerker leert me dat jullie niet kunnen zien! wie er naar die afspraak zou moeten gaan, laat staan deze monteur bellen… 

nu moet ik zelf maar weer terug bellen voor een afspraak??? (Omdat KPN ook een technisch probleem heeft!!!)

En dit alles omdat KPN “regulier onderhoud” heeft uitgevoerd en mijn ouders nog een oud nu niet meer compatible router hebben… 

oftewel: waar is de monteur!? 

Hallo @MarkSt! Welkom hier en bedankt voor je bericht. Aii, dit gaat niet goed. Wij kunnen inderdaad niet zien ‘wie’ er naar de afspraak toe gaat, maar we kunnen wel contact opnemen met de planning van de monteurs om navraag te doen. Als een monteur vertraging heeft of hij valt uit om wat voor reden dan ook, dan moeten we dit uiteraard melden en een nieuwe afspraak inplannen. Vervelend dat dit niet is gebeurd. Hebben jouw ouders wel een bevestiging ontvangen van de monteursafspraak? 
Volgens mij heb je het postcode en huisnummer van je ouders al in je profiel gezet. Kun je nog het klantnummer toevoegen ter verificatie? Dan weet ik zeker dat ik bij de juiste klant kijk:blush:


Beste Lisa, 

Bij klantnummer thuis en mobiel heb ik adres en klantnummer van mijn ouders gezet;) 

dank je voor de hulp


Aaah, ik zie het al. Er is geen monteur thuis geweest, want de storing zou achter de schermen moeten zijn opgelost. 
Je ouders hebben een bericht ontvangen (sms) waarin een nummer van ons staat met persoonlijke pincode. Als de storing niet opgelost is, kan daarheen gebeld worden en kijken mijn collega's mee. 
Ik zal je een privébericht sturen met de inhoud van de sms. :blush: