Skip to main content

Gisteren zijn mijn ouders verhuisd, naar een verzorgingshuis. Op zich al moeilijk voor hun.

Helemaal toe de KPN monteur niet kwam opdagen. Gebeld met KPN.  De monteur zou tussen 14 en 20 uur komen, om de aansluiting te regelen.  Heb dus de hele dag met mijn ouders zitten te wachten. Geen belletje van de KPN, dat het niet ging lukken o.i.d.  Mag toch hopen dat hij vandaag komt. Zo`n beroerde service heb ik nog nooit meegemaakt!

Weer met KPN gebeld. Bleek dat er gisteren geen monteur stond gepland. Heeft hier iemand flink staan te liegen. Ondertussen, zitten mijn dementerende ouders nog steeds zonder tv en telefoon. Blijkt dat het pas morgenochtend kan. Dat het kwetsbare oudjes zijn, interesseert  hun geen moer. Dus mensen, trap niet in de KPN!


@J.Jongsma Goedemiddag, welkom op het forum.

Excuses voor mijn late reactie; door drukte kom ik nu pas toe aan een reactie op jouw topic.

Wat vreemd dat er tegen jou is gezegd dat er een afspraak met de monteur in stond, maar dat dit niet het geval bleek te zijn. Ik kan mij voorstellen dat zo'n verhuizing voor jouw ouders al lastig genoeg is, dus om dan ook nog eens geen internet/tv/telefonie te hebben na de verhuizing lijkt me niet fijn. Ik wil hier dan ook mijn excuses voor aanbieden, dit is namelijk absoluut niet netjes en ik kan me jouw teleurstelling voorstellen.

Is er op 23 oktober uiteindelijk een monteur langs geweest om de diensten te installeren? Werkt alles nu naar behoren? Ik hoor het graag van je als ik nog iets kan betekenen.


Op 23 oktober is er i.d.d. een monteur langs geweest. Wij wisten van niets en waren er niet bij. Op 25 oktober bij mijn ouders langs geweest (is voor ons steeds 200 km rijden heen en terug). Telefoon werkte, het signaal was dus doorgezet. Omdat de de KPN de pincode naar het oude email adres van mijn vader had gestuurd , zaten wij zonder pincode, geen probleem toch ? Dan reset je hem toch. Niet dus, resetten gaf een foutmelding. Maar weer een keer de KPN gebeld bleek dat de verhuizing intern niet door was gegeven en dat ze pas vanaf maandag dit konden regelen. Aangezien wij tussen de bedrijven ook nog moeten werken, kunnen we pas morgen naar mijn ouders, ben benieuwd. Hoop dat deze nachtmerrie eindelijk voorbij is.


Pfff @J.Jongsma, wat een verhaal! :disappointed_relieved:  Ik hoop echt dat morgen alles naar behoren werkt bij jouw ouders thuis. Als je het fijn vindt dat ik vanuit hier even naar de situatie kijk, zou je dan de gegevens van je ouders in je profiel willen invullen en hier een seintje geven zodra dat is gebeurd?


Gisteren weer naar mijn ouders geweest en ja hoor, het resetten is gelukt! Eindelijk kunnen mijn ouders tv kijken.


Wat goed om dat te lezen @J.Jongsma:relaxed: Wordt er ook al een vergoeding van de abonnementskosten besproken voor de periode dat je ouders geen diensten hebben gehad? Dat lijkt me namelijk wel zo netjes na alles wat er is gebeurd. Mocht ik daar nog iets in kunnen betekenen, zou je dan de gegevens van je ouders in je profiel willen invullen en hier een seintje geven zodra dat is gebeurd?


@J.Jongsma Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat dit via een andere weg is geregeld. Anders hoor ik het graag!


Reageer