Skip to main content

Maandag 8 augustus zou er een monteur langskomen om ons huis op glasvezel verder aan te sluiten op onze modem. De afspraak was dat de monteur tussen 8.00 uur en 10.00 uur langskwam. Ik heb die ochtend een paar uren vrijgenomen, zodat ik de gehele ochtend beschikbaar was. Helaas geen monteur gezien. En nu krijg ik een monteurbon dat de monteur zijn werkzaamheden niet heeft kunnen verrichten. Nu moet ik een nieuwe afspraak inplannen a 75euro. Dit lijkt mij niet de juiste gang van zaken. Hoe wordt dit nu opgelost?

Goedemorgen @Ludovs en welkom hier op ons forum!

Dat lijkt me zeer zeker niet de juiste gang van zaken dus goed dat je via deze weg aan de bel trekt. Heb je hier in de tussentijd nog contact over gehad met onze klantenservice? Indien nodig kijk ik graag met je mee; zou je dan je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan?


Klantenservice krijg ik al 2 dagen niet te pakken, de wachttijd is langer dan gebruikelijk. En dan wordt de verbinding verbroken..

Profiel heb ik voor zoveel mogelijk ingevuld


Yes, bedankt voor het invullen van je profiel @Ludovs :)

Ik kan de afspraak voor je herplannen en dit is uiteraard kosteloos. Wanneer zou dit jou schikken?


Oh dat fijn zijn. Maandag om 14.30 schikt het. Of dinsdagochtend om 9.00


Precies om 1430 kan ik de monteur niet inplannen omdat deze altijd in blokken van 2 uur wordt ingepland @Ludovs . Ik heb de monteur nu op maandag 15 augustus tussen 13.00 en 15.00 ingepland. Mocht dat echt niet schikken, dan kun je ons het beste even bellen op het gratis nummer 0800 0402 (en spreek vervolgens in dat je graag een medewerker wenst te spreken). Dan kunnen we de afspraak meteen herplannen op een moment dat we zeker weten dat het jou past!


Dankjewel. Tijdstip is haalbaar.


Dankjewel. Tijdstip is haalbaar.

Top, fijn om te lezen en ik ga er vanuit dat alles helemaal goed gaat komen @Ludovs!


Als de monteur komt, dan gaat het goedkomen 🙂.

Bedankt voor het snelle reageren!


Als de monteur komt, dan gaat het goedkomen 🙂.

Bedankt voor het snelle reageren!

Geen punt en graag gedaan @Ludovs!