Skip to main content

Wij zijn gebeld op maandag 16-02-21 om een afspraak in te plannen voor een monteur voor montage van een NTkastje. Deze afspraak zou plaatsvinden op 17-02-21 tussen 8-10uur. Bevestiging hiervan ontvangen. Maar er is niemand gekomen zonder afbericht. Geprobeerd contact te leggen met kpn maar je wordt vh kastje nd muur gestuurd. Zonder ook maar iemand te spreken die het snapt!!!! Nu krijg ik ook nog een melding dat mijn aansluiting gereed is (🤬)! HELP!! Waarom is het zo ingewikkeld om een afspreken in te plannen!!

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Waardeloos!! Ik vermoed dat een moderator dit snel oppakt.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Dat is inderdaad niet goed, @Balenbalen en het is niet fijn om te lezen dat je niet goed geholpen wordt. Toch denk ik wel dat de beste route voor dit soort problemen loopt via de klantenservice. Je kunt bellen, maar ook bellen via de website. Het voordeel is dat mensen direct met je mee kunnen kijken en iets in kunnen plannen. 


We zijn al 2 dagen met de klantenservice bezig @Bart_ , worden steeds doorverbonden en at the end eindigen we (ondanks uitleg) steeds bij de verkeerde afdeling m.a.g. dat we weer opnieuw kunnen beginnen…… het enige wat ik wil is een afspraak met een monteur die het NTkastje monteert en de afspraak nakomt! 😞


@Bart_ 

Er was een tijd, nog niet eens zo heel lang geleden, dat in zo'n geval als hier de moderator de klant opbelde en in in overleg met de klant op het eerst mogelijke geschikte/beschikbare moment een monteur werd ingepland.

Is die tijd helemaal voorbij?


Grappig @Vlijm…… en dan hoor je wederom niets…....


Dag @Vlijm Ik heb gisteren antwoord gegeven op je bericht in eigen topic. Ik heb daar vrij lange uitleg gegeven over de insteek van het KPN Forum. Eigenlijk sluit dat hier precies bij aan.

@Balenbalen Juist omdat er volgens mij snel een afspraak gemaakt moet worden, zou mijn advies zijn om te bellen. Dan is dat in één keer geregeld. Is gelukt om een afspraak te maken of heb je toch nog hulp nodig? 


@Bart_ 

Nog niet gezien, ook geen melding gehad. Ga het zo lezen.