Skip to main content

Beste forum mensen,

Ik ben bezig met de overstap van de grootste kabelgigant met de laatste letter van het alfabet naar glasvezel van KPN.

Nu had ik tijdens het afsluiten van het glasvezel contract de installatie van een monteur op 16 augustus en krijg ik later een mail dat dit pas ok 4 oktober plaats vind. Bijna 2 maanden later:thinking:

De medewerker van de klantenservice wist mij te vertellen dat dit komt wegens werkzaamheden in de wijk.  Wat mij betreft een bijzonder antwoord omdat de gemeente Teylingen overal glasvezel heeft aangelegd. Dus ook in mijn huis. 

Weet iemand een beter antwoord of moet ik het hiermee doen?

Beste forum mensen,

Ik ben bezig met de overstap van de grootste kabelgigant met de laatste letter van het alfabet naar glasvezel van KPN.

Nu had ik tijdens het afsluiten van het glasvezel contract de installatie van een monteur op 16 augustus en krijg ik later een mail dat dit pas ok 4 oktober plaats vind. Bijna 2 maanden later:thinking:

De medewerker van de klantenservice wist mij te vertellen dat dit komt wegens werkzaamheden in de wijk.  Wat mij betreft een bijzonder antwoord omdat de gemeente Teylingen overal glasvezel heeft aangelegd. Dus ook in mijn huis. 

Weet iemand een beter antwoord of moet ik het hiermee doen?

Er is een goede kans dat hoewel alles in de straten en huizen al klaar is, er nog e.e.a. in de centrale moet gebeuren. Dat was hier ook het geval. Je kan overwegen KPNNetwerkNL te bellen (niet de normale KPN), die kunnen dit zien. Maar het is aan de andere kant ook een club die niet echt goed communiceert.

Je hebt ook nog de kans dat het nog meer vertraagd wordt. Maar zolang je gebruikt maakt van de verhuisservice, zou je Ziggo door moeten lopen tot je KPN verbinding opgeleverd wordt.


Hoi @NIHO, welkom.

Als het nog maar net aangelegd is, dan kan het inderdaad zijn dat de centrale nog opgeleverd moet worden waardoor er dus nog geen signaal is. KPN Netwerk kijkt graag mee. Zij zijn verantwoordelijk voor de aanleg. Maar ik kan ook wel eens meekijken naar de order, zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens, hoor ik van je als je dat gedaan hebtdan kijk ik of ik daar informatie uit kan halen.Â