Skip to main content

Tot 3x toe een afspraak met een monteur. Maar vandaag wederom geen monteur komen opdagen. Roamler tech / kpn

Waar gaat het mis?

 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Dag @Alexseep! Welkom op ons forum. Sorry voor mijn late reactie, het is momenteel drukker dan gebruikelijk waardoor ik nu pas aan jouw topic toekom. 

Wat gek dat de monteur nu al drie keer niet is komen opdagen! Ben je niet gebeld hierover door de monteur zelf of door de klantenservice? Wil je jouw profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, naam, geboortedatum en klantnummer en hier een seintje geven als je dit gedaan hebt? Dan kan ik de abonnementsgegevens er even bij pakken en het voor je nakijken. Ik hoor het graag van je! 


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat het inmiddels is opgelost. Mocht je nog vragen hebben, stel deze dan gerust! 


Dag Danny, nee....tot op heden nog niet opgelost hoor...


Dat is balen! Is er helemaal geen contact met je opgenomen hierover? Niet door de monteur zelf, en niet door de klantenservice? Wil je jouw klantnummer ook nog invullen in je profiel? Dan kan ik jouw gegevens er even bij pakken en mee kijken. 

De snelste weg om alsnog een monteur in te plannen is overigens via de telefonische klantenservice. Via het forum lukt dat niet goed, omdat we met een vertraging in de berichten zitten. Het is dan lastig om een passend moment te vinden waarop de monteur langs kan komen en er ook een monteur beschikbaar is. Wellicht is het daarom handiger als je toch nog even contact opneemt via 0800 0402. 


Al tig keer gebeld en een afspraak gemaakt via dit nummer 0800 en doorverbonden,telkens zonder resultaat. Dus bellen heeft geen zin meer


Wil je dan jouw profiel aanvullen met je klantnummer? Dan kan ik mee kijken. Krijg je wel een bevestiging per e-mail of sms van de monteursafspraak? En kun je toelichten waarom de monteur precies langs zou komen? 


Beste Danny,

Mijn profiel is aangevuld. Ik zal je uitleggen hoe en wat…

Ten eerste werd ik letterlijk telefonisch gestalkt door KPN met een onbekend nummer. Uiteindelijk heb ik ze te woord gestaan en kreeg een dame van de call center aan de telefoon. Zij belde voor een afspraak omdat de monteur glasvezel in huis zou aansluiten. Geen eigen verzoek, maar eigen initiatief van KPN? Afspraak gemaakt… maar niemand kwam.

Toen gebeld… niemand kon mij iets vertellen… dus nieuwe afspraak ingepland. Vervolgens… geen monteur. Weer opgebeld, geirriteerd aangegeven dat dit al de 2e keer was. Men beloofde verbetering en de 3e afspraak werd gepland… en je raad het al… geen monteur.

Tot 3 keer toe ben ik thuis gebleven van mijn werk om de monteur op te vangen. 3 keer heeft KPN mij teleurgesteld. Dan heb ik het nog niet eens over de wachttijden en de slechte service van de callcenter. Ik geef eerlijk toe zwaar teleurgesteld te zijn in KPN en overweeg zelf over te stappen naar een andere provider. (te bedenken dat ik al meer dan 30 jaar klant ben bij KPN).  

Wij hebben alle keren geen bevestiging ontvangen. Telefonisch contact opnemen gaan wij echt niet meer doen. Na 3x bellen en min. 30 minuten in de wacht staan voordat je iemand aan de lijn krijgt ben ik er echt klaar mee.

Met vriendelijke groet,

Alex Seep


Bedankt voor de uitgebreide toelichting @Alexseep. Dat helpt mij om de situatie goed boven water te krijgen. Ik kan me heel goed voorstellen dat de frustratie hoog is opgelopen en dat je niet meer telefonisch contact op wilt nemen. 

Ik heb alles er even bij kunnen pakken. Zo te zien gaat het om de overgang van de koperverbinding naar glasvezel. Hiervoor moet inderdaad een monteur komen, om het glasvezelkastje te installeren. Ik ga er dan ook vanuit dat hierover contact met je is opgenomen en dat de monteur hierom ingepland zou moeten worden. 

Ik zie echter maar één notitie terug bij ons klantenservicenummer, op 8 oktober. Er zou toen een monteur ingepland worden voor je, maar mijn collega geeft aan dat de verbinding verbroken werd en dat er uiteindelijk daardoor geen monteur is ingepland. Van de overige contactmomenten zie ik geen notitie terug. Was dat misschien met KPN Netwerk NL, onze glasvezelbeheerder? 

Hoe dan ook, ik kan nu alsnog de aanvraag voor je doen om je abonnement over te zetten naar glasvezel. Het lijkt erop dat dit gewoon kan zonder dat er iets wijzigt aan de inhoud van je abonnement, maar in bepaalde gevallen zou je dan over moeten naar onze nieuwere proposities, de Hussel abonnementen. Mocht je het willen, dan kan ik nu dus alsnog de aanvraag doen naar glasvezel. Als dit gaat zonder jouw abonnement te hoeven wijzigen, dan kan ik hiervoor ook gelijk een monteur inplannen om de installatie te verzorgen. Wil je hiervoor dan een aantal dagdelen doorgeven waarop de monteur eventueel langs kan komen, voor komende week en de weer daarna? Dan kijk ik of er plek is in de agenda. 

Indien toch blijkt dat jouw abonnement hiervoor aangepast moet worden, dan wijzig ik natuurlijk nog niets en zal ik eerst weer contact met je opnemen. Ik hoor het graag van je! 


Reageer