Skip to main content

Ik zit al 2 weken zonder internet na een verhuizing, dus geen Wifi, geen TV, niets!, de monteur kon eindelijk vandaag langskomen maar komt niet opdagen en er komt geen enkel bericht. Al twee keer gebeld met klantenservice maar die doen niets, ik moet maar wachten tot er een bericht komt…. Op de vraag HOE kpn dit gaat oplossen komt alleen de melding dat ik moet wachten. Zij kunnen er ook niets aan doen en een nieuwe monteur inplannen mogen ze niet. Bizar slecht dit!

@Dirkje24 Welkom op het forum. Wat super vervelend dat je al zo lang zonder diensten zit en dat het niet gelukt is om het op te lossen. We zijn ondertussen al een aantal dagen verder, wat is de stand van zaken op dit moment? Mocht het probleem nog spelen, zou je voor mij dan je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en kijken of er iets is dat ik voor je kan doen! 


@Dirkje24 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!