Skip to main content

Er kwam ooit een verkoper aan de deur, die mij beloofde dat KPN gegarandeerd beter zou zijn dan mijn huidige internet en dat met de overstap service alles in no time geregeld zou zijn.

 

Na aanleg van glasvezel, 2 keer iemand in mijn meterkast komen kijken (waarvoor ik beide keren thuis werk afspraken moest maken) en 1 keer een monteur die langs kwam om alle apparatuur in mijn meterkast te hangen en in m'n muren te boren, kwam hij met slecht nieuws: “Er komt geen signaal binnen, ben je de komende 4 uur thuis, dan komt een andere monteur het in orde maken?”

Uiteraard, ik had immers mijn derde thuis werk afspraak moeten maken (wat best impactvol is omdat ik de teamleider ben van een programmeurs team) -
Ik heel de dag gewacht, niemand kwam opdagen.
In mijn mail het bericht: ‘Helaas, de monteur heeft zijn werk niet kunnen afmaken’, de rest van de mail een monteursbon, waarin stond, binnen 1 dag krijgt u een link met een uitnodiging om een nieuwe afspraak te maken, m.a.w. 4e dag niet naar mijn werk kunnen.
Kan ik nog steeds mee dealen, monteur weet niet wat hij doet, dus krijgt zijn werk niet voor elkaar… zulke figuren trap ik zelf normaal uit mijn team, maar goed, ieder zijn eigen beleid.
Maar waar is die mail… op de website, geen contactgegevens, alleen een manier om voor 70 euro een monteur in te schakelen MITS je een klantnummer heb, die vond ik uiteindelijk in een mail: 9092367577 dus ik naar de website om een monteur in te schakelen, maar ik ga NIET het vinkje aanklikken voor 70 euro + voorrijkosten + extra als hij langer bezig, --
Fix het internet of haal je troep uit mijn meterkast… en waarom kan ik nergens mailen…

 

→ Vervolgens probeer ik de chat optie, een of andere bot die me totaal niet helpt

→ Vervolgens ga ik naar mijn producten, naar mijn abonnement (op dit punt wil ik het opzeggen omdat mijn vrije zondag volledig verpest is al)  klik op abonnement wijzigen.. LEGE PAGINA… drie keer refresh, alles geprobeerd.. kan dat hele KPN niet uit mijn leven verwijderen...

Daar gaat een hoop mis lees ik! Wat heb je al hangen in de meterkast? Heb je daar al een werkend glasvezel kastje? 
 

Vul ook even je profiel in. Overal waar privé bijstaat ziet alleen KPN.


Daar gaat een hoop mis lees ik! Wat heb je al hangen in de meterkast? Heb je daar al een werkend glasvezel kastje? 
 

Vul ook even je profiel in. Overal waar privé bijstaat ziet alleen KPN.

 

Ja 2 kastjes:

> 1 modem

> 1 glasvezel box

Glasvezel box heeft 1 groen power lampje en 1 rood alarm lampje

Modem heeft 2 groene lampjes en 1 knipperend (internet) lampje.
Kan ook verbinden met WIFI al via mobiele devices maar heeft geen internet verbinding.


Grote kans dat de lijn dan nog niet goed is aangesloten in de wijkcentrale. Heb je je profiel ingevuld?


Grote kans dat de lijn dan nog niet goed is aangesloten in de wijkcentrale. Heb je je profiel ingevuld?

Yea


Dat klinkt als een valse start van je abonnement @ReaperIru . Ik zie dat er voor het einde van de dag een afspraak staat met een monteur, klopt dat? Laat je even weten hoe dit bezoek is verlopen?


Dat klinkt als een valse start van je abonnement @ReaperIru . Ik zie dat er voor het einde van de dag een afspraak staat met een monteur, klopt dat? Laat je even weten hoe dit bezoek is verlopen?

Bezoek was zeer plezant, erg aardige man, helaas kon hij niets doen… hij liet die 70 euro werkkosten ook maar zitten. erg netjes wel…
> 22-08: KPN stuurt een monteur, die krijg zijn werk niet voor elkaar, in de werkbrief van de monteur staat : Voordat wij uw installatie kunnen afmaken, moet een monteur van KPN Netwerk eerst uw aansluiting herstellen. Deze afspraak hebben wij al ingepland. U ontvangt binnen 1 werkdag een e-mail met daarin een link. Maak daarmee eenvoudig een nieuwe afspraak met onze monteur, dan maakt deze de installatie af.
> 23-08: De gevraagde mail komt niet binnen met de voorgestelde link

> 31-08: KPN stuurt een monteur ZONDER werkinstructie willekeurig naar mij toe, dit naar aanleiding van het volgende: 28-08 had ik het formulier ingestuurd voor een monteur maar ik het pertinent heel bewust niet het vinkje aangeklikt voor de 70 euro en voorrijkosten om de monteur in te schakelen en ook niet op verzenden gedrukt. (Zie ook eerder in de forum bericht) Ergens word de werkinstructie dus al in de database opgeslagen na het (deels) invullen van het formulier.
> 31-08: Wachten nu opnieuw op het beloofde telefoontje van Netwerk NL.
 

 


Dat verloopt dan inderdaad stroef @ReaperIru . Ik hoop dat er dan snel meer duidelijkheid komt vanuit KPN NetwerkNL. Mocht je rechtstreeks contact met hen zoeken dan kan dat via deze contactpagina.