Skip to main content

Inmiddels zijn wij ook achter de onprofessionele gang van zaken bij Reviva. 
 

Omdat bij KPN de verhuizing niet was doorgegeven aan de juiste afdeling zaten wij te wachten op de monteur welke uiteindelijk niet kwam. 
 

KPN zou een nood pakket opsturen,deze zou zaterdagmiddag afgeleverd worden,na zaterdag nog niks ontvangen te hebben gebeld en werd dit met spoed naar ons toegestuurd. 
 

het pakket zou zondag afgeleverd worden. 
zondagmiddag kregen we een bericht van KPN dat dit maandag werd. Vandaag dus. Wederom een middag vrij genomen en je raad het al. Het pakje wordt niet bezorgd maar wordt nu dinsdag 18 februari. 
 

inmiddels al diverse malen contact gehad met KPN en Reviva en wat blijkt. Ons noodpakket is zoek. 
 

Tot op heden weten we nog steeds niet wanneer het noodpakket bezorgd wordt. Heeft dit geintje mij inmiddels al 1,5 vakantie dag gekost en komt het definitieve internet pas op 26 februari. 
 

al met al een wanvertoning van KPN. 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste @Joeri1982, welkom! Dat is wel heel erg rot 😞. Ik zie op dit moment inderdaad 18 februari tussen 19 en 22 uur staan. In de track en trace staat ook dat de koerier onderweg is dus ik heb het idee dat ‘ie gewoon gaat komen vandaag. Wat heeft Reviva gezegd over dat ze 'm kwijt zijn? Ik zou je toch willen vragen om vanavond even af te wachten, daar ik er vanuit ga dat ‘ie wel geleverd gaat worden.


Hallo @Joeri1982 Volgens mij heb je het noodpakket inmiddels in huis. Werkt het nu ook goed? Laat het gerust weten als je nog vragen hebt!