Skip to main content

Vandaag na lang wachten zou dan eindelijk de monteur komen om ons aan te sluiten op het supersnelle glasvezel netwerk. De man zou tussen 15 uur en 17 uur komen. Helaas is het inmiddels half 7 en ik heb nog steeds niks gezien. Rond 17:15 maar even gebeld met de klantenservice, maar die konden alleen maar vertellen dat hij wel zou komen omdat hij de opdracht “geaccepteerd” had. Maar dat zou niet later worden dan 18 uur want later komen er geen monteurs meer. Ze konden wel even met de planningsafdeling bellen voor meer info. Na een paar minuten bleek dat de planningsafdeling niet bereikbaar was want vanwege de drukte namen ze geen nieuwe telefoontjes aan… 😣  Heel bijzonder.  
 

Vervolgens na nog wat wachten maar even in de chat gevraagd wat er nu gaande was, maar daar werd gezegd dat de monteur nog wel kwam. Alleen is er nog steeds geen monteur.  
 

We worden van het kastje naar de muur gestuurd en ik vindt het nog het allerergste dat er op geen enkele manier contact met ons wordt opgenomen. Ik zit de hele dag op niks te wachten, mijn partner moest de middag vrij nemen om de kinderen van school te halen.. uiteindelijk allemaal voor niks.…

 

Ook kan ik geen nieuwe afspraak maken zolang de monteur de afspraak niet heeft “afgemeld”. Met andere woorden we zijn straks weer minstens een week verder voor er een nieuwe afspraak gemaakt kan worden…  ik ben dus niet alleen afhankelijk van kpn wanneer de nieuwe afspraak gemaakt kan worden, maar moet dan ook maar hopen dat de monteur die blijkbaar kak heeft aan afspraken, daadwerkelijk de afspraak afmeldt… 

 

Heel vervelend dat dit al het 2e product is nu bij KPN waarvan de beginsituatie niet geweldig is.

@Spolak Welkom hier! bedankt voor je bericht. Balen en simpel gezegd slecht van ons dat je er zelf achteraan moest bellen. Normaal gesproken neemt de monteur contact met de klant op als de afspraak iets uitloopt of als deze zelf verplaatst moet worden. Dit is zo te horen niet gebeurd. Is de monteur helemaal niet meer komen opdagen vanavond? Heb je hier tot op heden geen bericht over ontvangen? 
In dat geval kijk ik natuurlijk graag met je mee om te zien hoe we zo snel mogelijk een nieuwe monteur kunnen inplannen.  Hopelijk zit je momenteel niet zonder diensten en maak je gebruik van of de koperverbinding of de overstapservice. :see_no_evil:

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

 


Beste Lisa, 

 

Dank voor je bericht, inmiddels is het opgelost. Om 19:30 werd ik gebeld door een monteur die normaal voor storingen dienst had maar “net” een melding had gekregen voor deze opdracht. Wat hij zelf ook bijzonder vond. Gelukkig wilde hij komen en is hij bezig geweest tot 21:30 uur. Maar wat ik iets minder vindt is dat niemand met ons contact heeft opgenomen. Het lijkt er haast op dat kpn ons “vergeten” was en omdat we een aantal keer bij de klantenservice ons ongenoegen geuit hebben, ze deze “storingsmonteur” hebben gestuurd. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er iets mis gaat, maar blijf dan niet stug volhouden dat DE monteur de afspraak in de middag heeft geaccepteerd en dus echt nog moet komen… Terwijl in de praktijk blijkt dat de monteurs die s’avonds werken per opdracht werken en de opdracht pas zag staan even voor half 8. 
 

Overigens heeft de monteur alles perfect aangesloten en alles werkt, dus wat dat betreft zijn we blij met de service van de monteur. 
 

Helaas blijft het feit dat ik er vrij voor heb moeten nemen en mijn partner ook (voor het halen van de kinderen van school) en dat is voor ons niet goedkoop. Gedane zaken nemen geen keer, maar het is wederom geen warm welkom. 


Er ging zo te horen iets niet helemaal goed bij de planning, maar fijn om te horen dat het is goedgekomen.
​​​​​​Als er een monteursafspraak is ingepland en de bon is opgepakt, door een monteur, dan staat dit bij ons in het systeem. Meer dan deze informatie hadden mijn collega's maandag helaas niet. De betreffende afdeling was immers niet meer te bereiken. 
Afijn, het is inderdaad geen mooi visitekaartje of warm welkom, excuses daarvoor!  
Mocht er in de toekomst iets zijn, laat het dan vooral weten via ons Forum.




 


Reageer