Skip to main content

Nu 3 wekende wonende op mijn adres, nog steeds zonder internet. De eerste afspraak werd automatisch geannuleerd, de tweede ook en vandaag is de monteur niet eens op komen dagen.

Vanmorgen nog gebeld om het adres en mijn telefoonnummer te bevestigen, omdat ik in jullie systemen alleen maar te vinden ben op mijn oude adres. Alles stond er volgens jullie prima in.

Eindstand, monteur is niet op komen dagen. Volgens jullie aan de telefoon is hij langs geweest, heeft meerdere keren aangebeld en op de deur geklopt. Maar dit is absoluut niet waar. 

Ik heb als een hond uit het raam naar de deur zitten staren, en mijn deurbel hoor je 4 blokken verderop ook nog, ik ben er zeker van dat de monteur op mijn oude adres is langs geweest. 

 

Met zulke slechte service heb ik besloten mijn contract op te zeggen, maar dat veranderd niks aan het feit dat ik komende 4 weken WEL internet wil!

@nath123 omdat ik in jullie systemen alleen maar te vinden ben op mijn oude adres

 

Had u gebruik gemaakt van de verhuisservice of betreft het een geheel nieuwe aansluiting in de nieuwe woning? Heeft u geen bevestiging(en) gehad via mail of sms van die afspraak ?

 

Met zulke slechte service heb ik besloten mijn contract op te zeggen, maar dat veranderd niks aan het feit dat ik komende 4 weken WEL internet wil!

 

Als u het contract heeft opgezegd, zal dat niet meer op korte termijn bij KPN worden hersteld. Of u moet nog een poging bij de klantenservice willen proberen.

 


natuurlijk zal dat zsm geregeld moeten worden, ik wacht al 3 weken. Er worden constant beloftes gemaakt die nagekomen worden . Een regelrechte zooi achter de schermen daar.


@nath123 Wat zegt de status van je verhuizing ? Volg je bestelling (kpn.com)

Voor alles wat met administratie, abonnementen i.v.m. verhuizing te maken heeft:

Verhuizen bij KPN: wat moet ik regelen? | KPN Community


‘undefined’