Skip to main content

Nu 3 wekende wonende op mijn adres, nog steeds zonder internet. De eerste afspraak werd automatisch geannuleerd, de tweede ook en vandaag is de monteur niet eens op komen dagen.

Vanmorgen nog gebeld om het adres en mijn telefoonnummer te bevestigen, omdat ik in jullie systemen alleen maar te vinden ben op mijn oude adres. Alles stond er volgens jullie prima in.

Eindstand, monteur is niet op komen dagen. Volgens jullie aan de telefoon is hij langs geweest, heeft meerdere keren aangebeld en op de deur geklopt. Maar dit is absoluut niet waar. 

Ik heb als een hond uit het raam naar de deur zitten staren, en mijn deurbel hoor je 4 blokken verderop ook nog, ik ben er zeker van dat de monteur op mijn oude adres is langs geweest. 

 

Met zulke slechte service heb ik besloten mijn contract op te zeggen, maar dat veranderd niks aan het feit dat ik komende 4 weken WEL internet wil!

@nath123 omdat ik in jullie systemen alleen maar te vinden ben op mijn oude adres

 

Had u gebruik gemaakt van de verhuisservice of betreft het een geheel nieuwe aansluiting in de nieuwe woning? Heeft u geen bevestiging(en) gehad via mail of sms van die afspraak ?

 

Met zulke slechte service heb ik besloten mijn contract op te zeggen, maar dat veranderd niks aan het feit dat ik komende 4 weken WEL internet wil!

 

Als u het contract heeft opgezegd, zal dat niet meer op korte termijn bij KPN worden hersteld. Of u moet nog een poging bij de klantenservice willen proberen.

 


natuurlijk zal dat zsm geregeld moeten worden, ik wacht al 3 weken. Er worden constant beloftes gemaakt die nagekomen worden . Een regelrechte zooi achter de schermen daar.


@nath123 Wat zegt de status van je verhuizing ? Volg je bestelling (kpn.com)

Voor alles wat met administratie, abonnementen i.v.m. verhuizing te maken heeft:

Verhuizen bij KPN: wat moet ik regelen? | KPN Community


‘undefined’

ik was maandag aangesloten (maar geen breedbandverbinding) en aan de telefoon zeggen ze dat de verhuizing WEER een maand is verplaatst, terwijl ik al was aangesloten. Zit ik 2 maanden zonder internet waar ik WEL voor betaal. (Wat ik natuurlijk niet van plan ben, aangezien het probleem bij KPN ligt)


Maar heb je inmiddels al opgezegd? En/of een andere provider genomen?

Ik kan proberen dit voor je te escaleren, want dit lijkt sterk op een vastgelopen systeem, waarbij monteurs naar je oude woning zullen blijven komen terwijl ze bij de klantenservice denken dat het "deze keer wel goed zal gaan".

Als het is zoals ik vermoed, dan zal het hogerop opgepakt moeten worden. Maar dan moet je niet volgende week een andere provider in huis hebben. Daarom vraag ik het is voordat ik actie onderneem.

 

En nog een tip: niet betalen leverd problemen op, ook al heb je gelijk. Het zal gezien worden als achterstallige betalingen. En dan krijg je weer hele andere problemen. De dagen dat je geen diensten had, krijg je achteraf gecrediteerd. 


Hoi @nath123, welkom hier. 

Wat een gezeur allemaal ja. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je baalt. 

Zoals DennisA78 lijkt het ergens mis te gaan met de order. Ik kijk dat graag eens na. Hoor graag van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. 

Dan duik ik er in en kijk ik wat ik voor je kan betekenen. 

Maar als je al opgezegd hebt en weg gaat, dan kan ik geen aansluiting garanderen. Dat moet ik er wel bijzeggen.Â