Skip to main content

Gisteren (donderdag) de klantenservice gebeld om een afspraak te maken om een monteur aan huis te krijgen ivm met het overstappen naar een 4k abonnement. Er moet hier schijnbaar wat aangepast worden.

 

Klantenservice gevraagd of een monteur op zaterdag of in de avond een mogelijkheid was, geen probleem volgens de klantenservice, helaas na wat geneuzel en lang in de wacht te hebben gestaan weg verbinding, tja kan gebeuren. 

 

Dus opnieuw gebeld, andere persoon aan de lijn, zelfde verhaal voorgelegd. Geen probleem op zaterdag alleen was er een storing in een of ander afspraken systeem en werd mij gevraagd om later op de avond terug te bellen. 

 

Dus gisterenavond weer gebeld, persoon nummer 3 weer hetzelfde verhaal voorgelegd, geen probleem op zaterdag. Na weer wat geneuzel bleek de storing nog niet opgelost en of ik vrijdag nog eens wil bellen. Tuurlijk geen probleem.

Dus bel vandaag en krijg een leuk klinkende dame aan de lijn en vertel haar, als ondertussen vierde persoon, dat ik een monteur alleen op zaterdag kan ontvangen. Verteld zij mij doodleuk dat monteurs niet op zaterdag werken.

Krijg nu helemaal de ..…

De vraag is nu dus, ik heb een monteur op zaterdag nodig is dit mogelijk of niet? Vrijdagavond na 18.00 uur lukt mij ook nog wel. 

 

Voor ik hier verder ga, wil ik eerst een antwoord van jullie hier afwachten.

 

M.vr.gr. Ed

 

Update; Nogmaals klantenservice gebeld, helaas geen monteur op zaterdag.

Dit heeft me doen besluiten om de overstap naar Ziggo te maken. Ik heb zwart op wit dat ik, indien nodig een monteur op zaterdag kan krijgen.

KPN ga eens met de tijd mee.


Beste @Evange, welkom en excuses voor de late reactie. Jammer om te lezen dat je inmiddels dit besluit genomen hebt! Soms komt het voor dat we een monteur op zaterdag of in de avonduren kunnen aanvragen, maar in de regel kunnen wij monteurs inderdaad alleen op doordeweekse dagen tussen 8 en 18 uur inboeken. Hier had je correct over geïnformeerd moeten worden. Spijtig dat dit niet gebeurd is!