Skip to main content

wat een waardeloos bedrijf die  kpnnetwerk  je kan het beter kpnslechtwerk noemen   heb na maanden wachten vanaf verleden jaar na de aanleg dat was in okt 2022 zitten wachten waneer ze komen aansluiten   de glasvezel  na vele malen gemaild te hebben een brief dat ze 10 feb  2023   glas aankomen sluiten ( zou eerder gebeuren )niet dus de monteur komt gewoon niet belt niet af en daar zit je dan snipperdag  weg gegooid zou komen tussen 12:00en 17:00 en kwam dus niet word niet afgebeld krijg geen mailtje of sms niks van kpnnetwerk wat een slecht bedrijf met slechte service en slecht personeel  zit te denken om over te stappen waardeloos 

dit betreft een glas

kabel naar binnen maken


10 feb zouden ze komen 


Vervelende situatie Koko, maar je bent hier op het forum van provider KPN en die kan hier niets mee.

Voor zaken rond de aanleg van glasvezel moet je bij KPN Netwerk zijn.

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/

 


ja dat begrijp ruud ik maar er staat ondanks dat ze zeggen dat het twee aparte bedrijven zijn kpn netwerk en en geen dirk van de broek het gaat mij er om dat ze hun werk niet goed doen ze reageren niet eens kreeg antwoord op  een mail van 3 maanden geleden van 2022 van kpnnetwerk als het zo moet houden ze het maar ik heb nog nooit zo.n waardeloos bedrijf mee gemaakt  ik heb al 5 klachten gestuurd ? en trouwens kpn zel kan er meer mee dan ik naar de klant luisteren ze helemaal niet geven de schuld aan mekaar of de aannemer 


Dit werk gebeurt nog niet eens door KPN Netwerk zelf. Maar door onderaannemers. Die gaan veelal gewoon de deuren langs. Als er niemand thuis is gaan ze verder. Later komen ze nog een keer terug om nog eens te kijken of er dan iemand thuis is.

Als u telkens niet thuis bent kan het zo een hele tijd duren voordat u aangesloten word. Een afspraak maken haalt helaas niet altijd veel uit. Want die onderaannemers lijken zich daar soms niks van aan te trekken. Er staan op dit forum heel veel topics over monteurs die niet op komen dagen.


er is altijd iemand thuis ze liegen dat ze barsten ik weet niet waar jij woont maar hier maken ze afspraken?en ze komen even goed niet opdagen sta je voor jan lul vrij te nemen


De mensen die zeggen het is een apart bedrijf dat klopt niet het is 1 pot nat kijk maar na de kvk kpnnetwerk is van kpn en ik snap heus dat het niet vlot gaat maar hoe deze mensen werken zakt mijn broek van af en mekaar maar de schuld geven wees dan niet zo schofterig en bel of mail gewoon dat je niet komt opdagen en maak geen afspraak als je die niet kunt nakomen ik wacht nog een maand en anders ga ik naar ziggo met 9 maanden korting dan zie ik wel waneer ze aan de deur komen ik ga me der niet meer druk om maken dan ga ik overstappen  

KPN Internedservices, Ptt Telecom District 's-Gravenhage, KPN Contact lokatie Eindhoven, Ptt Telecom District 's-Hertogenbosch, Telfort Zakelijk, Ptt Telecom District Amsterdam, Ptt Telecom, Kpn Inkoop & Logistics, KPN, KPN Contact lokatie Enschede, KPN HotSpots, KPN International, KPN International Telfort winkel, KPN Lokale Overheid, KPN Werkplek, KPN Netwerk, KPN NetwerkNL, KPN Security, KPN XL, KPN winkel, Managed Mobile Solutions, QI4 Talent, Simyo, StartReady, Sympac, Telfort winkel, Sympac Managed Mobile, Telfort, Telfort Solutions, XS4ALL, Kpn B.V., Gemnet, Het Net

KPN B.V. staat bij de Kamer van Koophandel geregistreerd met het KVK nummer 27124701. De informatie die je hier vindt over KPN B.V. komt deels vanuit Graydon en deels vanuit verschillende officiële bronnen.


Ja, het is logisch dat als het bedrijf KPN in de naam heeft het ergens onder de paraplu van KPN valt. Het is op dit forum al iets te vaak uitgelegd alleen KPNNetwerk en KPN de provider MOGEN onderling niet communiceren op klantniveau ivm wetgeving. Dit ivm concurrentie voordelen, regels met de ACM, en monopolie eventuele monopolie positie. 


ja sorry hoor maar  als ze maar beloven en steeds niet opkomen dagen  dan word je er dood ziek van met kpn zelf nog nooit zoveel problemen gehad als met hun of die onder aannemers nu zouden ze zaterdag komen ? aansluiten de kabel naar binnen is het weer veranderd dat bedoel ik nou zonder iets te zeggen ik denk dat een hoop mensen afknappen zo en bij een ander gaan dit kost alleen maar klanten zo


@Koko Welkom op het forum. 

Ik zie dat je door de medeforumgebruikers al aardig op weg bent geholpen. 

Het klopt inderdaad dat KPN en KPNnetwerk allebei KPN in hun naam hebben. Toch zijn het echt 2 losse bedrijven. 

Zoals @Ik_Combineer ook al uitlegt mogen wij als KPN de provider onderling niet communiceren met KPN Netwerk in verband met de door hem genoemde redenen. 

Op ons zakelijke forum wordt het verschil tussen KPN als provider en KPNnetwerk nogmaals uitgelegd. 

Op het moment dat er vanuit KPNnetwerk dus een afspraak niet nagekomen wordt, dan moet je ook contact met KPNnetwerk opnemen. 

Wij als provider hebben geen inzicht in of invloed op de afspraken die KPNnetwerk maakt. 


ja ik zeg er niks meer over gisteren hebben ze gemaild en gebeld nadat ik op klachtenkompas heb geklaagd ipv van de 18feb nu weer 23maart ik begrijp heus wel dat ik  niet de enige ben maar als je afspreekt moet je die afspraak nakomen en niet weg blijven zonder reden op te geven en steeds de afspraken veranderen ik vind dat ze hun werk niet goed  doen  en zomaar wat aan rommelen ik wacht het af tot die datum en  komt ie niet op 23 maart dan ga  ik ergens anders kijken met korting ik heb er genoeg van dan wacht ik al 7 maanden op een aansluiting van glas?


gisteren zouden de monteurs me aansluiten gingen naar buren en opeens zijn ze verdwenen ze zijn van het bedrijf van gelder telecom ik snap niet dat kpn daar mee in zee gaat komen hun afspraken gewoon niet na


gisteren zouden de monteurs me aansluiten gingen naar buren en opeens zijn ze verdwenen ze zijn van het bedrijf van gelder telecom ik snap niet dat kpn daar mee in zee gaat komen hun afspraken gewoon niet na

Tja... er zijn niet zoveel van zulk soort bedrijven. En ze hebben het allemaal druk. Even bij een ander aankloppen gaat zomaar niet. 

Daarnaast ... ook monteurs van VolkerWessels komen soms niet opdagen. En er is nog een andere aannemer actief waarvan ik nu de naam even niet weet. Daarvan lees ik ook regelmatig dat monteurs niet verschijnen. 


maar als je kijkt het halve internet staat vol klachten over die aannemer en kpnnetwerk is toch geen reclame lijkt mij en zie dat mensen daar op afknappen en sommige wachten 10 maanden 


gewoon een klote bedrijf kpnnetwerk en van gelder