Skip to main content

Ik zou vandaag een monteur krijgen maar die is niet geweest. Online zie ik dat hij is ingepland voor morgen. 

Ik heb de afspraak telefonisch gemaakt, maar beslist niet voor morgen want dan word ik geopereerd. De dagen daarna wil ik ook geen monteur over de vloer want dan ben ik herstellende.

Ook heb ik het vandaag best hectisch gehad en ik het sowieso tergend om tussen 13.00h en 17.00h te moeten wachten op een monteur.

Nu heb ik nog steeds geen internet en ik had dat graag willen regelen voordat ik naar het ziekenhuis ga.

Dank u wel.

Hoi ​@Merel77 

Welkom op de community van KPN.

Omdat je morgen al geopereerd gaat worden in het ziekenhuis, waarmee ik je trouwens heel veel sterkte wens, kun je nu het beste direct de storingsdienst bellen om de afspraak voor morgen (21 november 2024) te annuleren, zodat de monteur niet voor niets voor je deur komt te staan.

Dit is op dit moment de enige en snelste manier!

Telefoonnummer:

• 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)

De storingsdienst is telefonisch bereikbaar:

• 24 uur per dag, en 7 dagen per week (dus ook op het moment dat je mijn reactie leest)

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: ik heb een storing of storing.

Ik wens je voor morgen alvast veel sterkte toe, en daarna een snelle en goed herstel.

Reageer