Skip to main content

Begin oktober 2020 heb ik mijn vdsl  om laten zetten naar glasvezel. Na de eerste 5 mislukte afspraken (en vrije dagen) is het de klanten service gelukt  een monteur te sturen ( 08-01-2021). Deze heeft het modem en de router aangesloten maar kwam tot de conclusie dat de patch in de centrale nog niet was uit gevoerd (stond in de planning voor 11-01-2021). Na meerdere telefoontjes gedurende de week zou er een monteur langskomen om de patch te regelen (22-01-2021), maar deze kwam niet… er kwam wel een mailtje “code 20 enz) weer een weekje bellen en Ja, 05-02-2021 was er daadwerkelijk een monteur. lichtpen op de PON en hij naar de centrale kast. Een 30 minuten later kwam hij terug met de melding, dat de hardware wel correct is ( mijn modem, pon, glasvezel aansluiting, glasvezel naar de centrale, patch enz) maar dat er een systeem fout is. “Meneer ik heb contact met mijn leidinggevende en hij heeft een technische escalatie ticket aangemaakt” ik ben nu een week en 8 telefoontjes verder en er is dus blijkbaar geen escalatie ticket. De laatste medewerker heeft nu voor mij weer een monteur afspraak gemaakt voor 26-02-2021. Ik weet bij god niet wat deze wil gaan bekijken, maar ik druk mij zwak uit als ik zeg dat er  nu toch wel enige irritatie bij mij is. Ik heb de laatste 4 maanden zo 30 keer mijn verhaal gedaan en iedere keer krijg ik de vraag of ik glasvezel wil bestellen?  Mijn vraag is….. “wie moet ik spreken/bellen/mailen/enz zodat ik een werkende glasvezel verbinding krijg?”

 

Goed nieuws. Een wonder. Alles werkt. En dat zonder monteur. KPN weet ook niet hoe, maar het werkt.

 


Goedemiddag @Jan-71, welkom hier op het forum!

Jeetje wat een situatie zeg. :disappointed_relieved: Gelukkig lees ik dat je sinds vandaag werkende diensten hebt! Wordt dit alles ook netjes met jou afgerond?


Ik heb zelf nog geen feedback van KPN gekregen.  Ik heb wel even naar de klantenservice gebeld, en deze wist ook niet hoe dit is gaan werken.... Maar ik ben blij dat het nu eindelijk werkt. Ik heb gelijk doorgegeven dat er geen monteur hoeft te komen.