Kpn netwerk heeft keurig netjes glasvezel getrokken tot aan de meterkast. Om verder het glasvezel aan te sluiten aan de modem dient er eerst een glasvezelkastje te worden geïnstalleerd door een kon monteur.
Na de eerste keer bellen met de klantenservice een afspraak gemaakt, vervolgens krijg ik 1 dag voor de afspraak een mail dat de afspraak is geannuleerd omdat de modem al aangesloten zou zijn. Dit klopt ook, namelijk op de koper aansluiting, niet op glasvezel.
Teleurgesteld dus, maar de fout is begrijpelijk. Nu opnieuw de klantenservice gebeld welke mij het nummer gaven om een afspraak te maken met een monteur. Mooi zou je denken, maar ik krijg nu KPN netwerk aan de lijn welke verantwoordelijk zijn voor het leggen van de glasvezelverbinding tot aan de meterkast. Zij vertelde mij dat zij klaar waren met het aanleggen van glasvezel tot aan de meterkast en dat KPN de provider een monteur moet sturen voor het plaatsen van een glasvezelkastje. (Zij snapte in ieder geval de situatie, dit is precies waar ik juist om vroeg bij de klantenservice)
Klantenservice dus weer aan de telefoon, en verteld me toch echt weer kpn netwerk te bellen. Ik wilde graag iemand anders spreken, dus ik belde op een later moment terug.
Voor de vierde keer de klantenservice gebeld en nu zou het helemaal goed moeten komen, ze begreep hoe vervelend de situatie was en zou het gelijk regelen. Twee dagen later zou de monteur langskomen om het glasvezelkastje te plaatsen. Tevergeefs is er weer geen monteur langs geweest en zijn we nu enkele weken verder.
Wanneer ik probeer om een afspraak met een monteur te maken via de website, wordt er €75,- in rekening gebracht voor het sturen van een monteur. Terwijl ik bij mijn vorige appartement dezelfde situatie had met het missen van een glasvezelkastje, er een monteur gratis langskwam om het te plaatsen.
Het lukt met niet om via de klantenservice een afspraak te maken met de monteur. Ik ga het niet voor een 5e/6e/7e keer proberen. Ik kan geen mail sturen, dus ik probeer het nog een keer via deze weg.
Kan er een monteur langskomen om een glasvezelkastje bij mij in huis te plaatsen zodat ik gebruik kan gaan maken van de glasvezelverbinding?
Alvast bedankt voor het lezen en het beantwoorden van mijn vraag.
Met vriendelijke groet,
Mike